Du har tilsyneladende ikke forstået min pointe, så den kommer lige igen. I stedet for et prøve at fremstå på en bestemt måde, bare for at virke professionel, bør man i stedet sørge for at have kompetencer så men ER professionel. I stedet for at lade som om man gør noget godt for kundens forretning (ved f.eks. at sende en brandet SEO-rapport), skal man i stedet tage udgangspunkt i den specifikke kunde og GØRE noget godt for denne forretning. Det er i min verden langt mere professionelt at gøre noget godt for en kundes forretning, end at finde måder hvor man prøver at virke som om man gør noget godt, uden egentlig at gøre det.
Igen lader det ikke til du har forstået hvad jeg skriver. Jeg skriver jo netop der er masser af gode tools, og tips i forbindelse med det at styre et webprojekt, så der lærte jeg bestemt noget, men lige meget hvad du skriver kommer jeg aldrig til at synes det er smart at lade som om man gør noget godt, hvis man ikke gør, det er bare ikke professionelt i mine øjne. |
Phillip Dyhr Hobbs:I am surprised about the 1 stars...
[BILLEDE SKJULT]
og så fik du så lige en til, herfra...
Det er så dårlig stil at hænge folk ud på den måde.
Accepter dog dine 1 stjerner. Personerne har nok følt at det var nødvendigt.