Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For all the WordPress experts here on Amino :) some learning material

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Jeg er klar over at det er svært for dig at forstå at de professionelle ønsker at fremstå som velforberedte inden de møder de potentielle kunder.

Du har tilsyneladende ikke forstået min pointe, så den kommer lige igen. I stedet for et prøve at fremstå på en bestemt måde, bare for at virke professionel, bør man i stedet sørge for at have kompetencer så men ER professionel.

I stedet for at lade som om man gør noget godt for kundens forretning (ved f.eks. at sende en brandet SEO-rapport), skal man i stedet tage udgangspunkt i den specifikke kunde og GØRE noget godt for denne forretning.

Det er i min verden langt mere professionelt at gøre noget godt for en kundes forretning, end at finde måder hvor man prøver at virke som om man gør noget godt, uden egentlig at gøre det.

Michael:
Men måske du skulle høre bedre efter og lære lidt. Det er aldrig for sent at lære noget nyt. Heller ikke for dig.

Igen lader det ikke til du har forstået hvad jeg skriver. Jeg skriver jo netop der er masser af gode tools, og tips i forbindelse med det at styre et webprojekt, så der lærte jeg bestemt noget, men lige meget hvad du skriver kommer jeg aldrig til at synes det er smart at lade som om man gør noget godt, hvis man ikke gør, det er bare ikke professionelt i mine øjne.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 11:15
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Phillip Dyhr Hobbs:

I am surprised about the 1 stars...

[BILLEDE SKJULT]

og så fik du så lige en til, herfra... 

Det er så dårlig stil at hænge folk ud på den måde.  

Accepter dog dine 1 stjerner. Personerne har nok følt at det var nødvendigt.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:21

Thomas Frost:
det er bare ikke professionelt i mine øjne

Man kan tydeligt læse ud fra det du skriver at din erfaring i forretnings verdenen er meget begrænset. Du vil åbenbart nøjes med få kunder fundet i din nære omgangskreds. Og det er jo så heldigvis også op til dig selv. Men derfor lyder det jo også noget hult når du kritiserer en der så åbenlyst går efter det store antal kunder. Og har en meget stører erfaring end dig. Men du fik da lejlighed til at pudse moralen af over for offentligheden, så dit indlæg har vel ikke været helt spildt.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:25

Kim Vinberg - dicm.dk:

Hænge folk ud? Det er da ofte at folk der giver en stjerne bliver spurgt hvorfor de er givet, det plejer da ikke give problemer. Hvis man giver en stjerne uden nogen som helst forklaring, må man da forvente man kan blive spurgt til hvorfor, det er trods alt et offentligt debat forum.

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kim Vinberg - dicm.dk:

Og så fik du selv en stjerne herfra for at hænge folk ud. LÆS hvad han skriver. Det er da ikke så mærkeligt at han undrer sig over hvem der giver en stjerne for at han lægger en video ind.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 11:32

Thomas Frost:

Kim Vinberg - dicm.dk:

Hænge folk ud? Det er da ofte at folk der giver en stjerne bliver spurgt hvorfor de er givet, det plejer da ikke give problemer. Hvis man giver en stjerne uden nogen som helst forklaring, må man da forvente man kan blive spurgt til hvorfor, det er trods alt et offentligt debat forum.

Havde han ikke smidt et billede ind offentligt med folks navne i og deres 1 stjerne, så havde jeg være 100% ligelglad, men når man skal gøre det på den måde, så er det kun for at vise til alle andre hvem som gav 1 stjerne og ikke for at finde ud af hvorfor man fik den ene stjerne.

Han kan tydeligvis godt finde ud af at skrive private beskeder eller i gæstebøger, for han har lige skrevet i min (takker forresten for det, elsker når folk skriver i min).

Hvis vi alle begynder at smide billeder ind af dem som har givet os 1 stjerne i alle tråde , så bliver stemningen på Amino meget dårlig og meget hurtigt. Hele ideen med at stjerner er anonyme for andre end dem som har modtaget dem vil også forsvinde 100%. 

* ps , det er ikke et angreb imod dig det her, blot grunden til han nu fik 1 stjerne af mig.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:
Man kan tydeligt læse ud fra det du skriver at din erfaring i forretnings verdenen er meget begrænset.

Min erfaring med IT startede i 1997 da jeg var ansvarlig for første version af webshoppen thansen.dk, som var den første store webshop i Danmark med fuld integration til det bagvedliggende concorde XAL. Syv år efter første version sagde jeg op og røg videre, men shoppen var en succes.

Jeg har muligvis ikke så meget erfaring som folk som dig selv, men jeg vil nu ikke kalde min erfaring for begrænset, jeg har trods alt været i gang i 16-17 år, det er sgu da lidt :-)

Michael:
Du vil åbenbart nøjes med få kunder fundet i din nære omgangskreds.

Vi har ingen kunder i vores nære omgangskreds. Vi er seks mand i firmaet, to ejere og fire ansatte, og vi skulle dælme have en stor omgangskreds hvis vi skulle kunne beskæftige fire mand (to hardcore udviklere og to frontendere) med projekter fra vores omgangskreds :-)

Michael:
Men derfor lyder det jo også noget hult når du kritiserer en der så åbenlyst går efter det store antal kunder.

Jeg ved ikke hvor stor erfaring han har. Vi har lavet WordPress på fuld tid i snart 4 år, hvilket er flere end de fleste (da WP som andet end blogsystem jo ikke er specielt gammelt), vi beskæftiger udover os selv, som sagt fire mand på fuld tid som ikke laver andet end WP, så vi kører et ganske stort antal projekter igennem hvert år, men det kan sagtens være det ikke er så mange som ham i videoen, det kommer jo an på hvor mange ansatte han har, hvilket jeg ikke ved noget om.

Michael:
Men du fik da lejlighed til at pudse moralen af over for offentligheden, så dit indlæg har vel ikke været helt spildt.

Ja eller også kom jeg bare med min mening, fordi jeg mener man skal VÆRE og GØRE og ikke prøve at FREMSTÅ.

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:57

Thomas Frost:
Min erfaring med IT startede i 1997

Super Thomas. Så fik vi lige hele din livs historie med, og du fik lavet lidt mere reklame. Det siger så bare ikke noget om hvor god du er som sælger af dine produkter. Som jo er det hele Videoen drejer sig om.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:
Super Thomas. Så fik vi lige hele din livs historie med, og du fik lavet lidt mere reklame

Jeg fik i hvert fald rettet de mange forkerte påstande du kom med om mig.

Michael:
Det siger så bare ikke noget om hvor god du er som sælger af dine produkter.

Nej det kan du jo ikke bedømme udefra, selvom du prøver at bedømme alt muligt uden at kende mig eller WebCoders. Jeg prøvede med min post at fortælle hvad der virker for mig her i firmaet, det er åbenbart desværre blevet taget ilde op.

Om mig som sælger, så holder jeg i alt fem mand beskæftiget på mere end fuld tid med det salg jeg laver af WP-løsninger (eftersom jeg er den eneste der har med salg at gøre), og jeg ved der er mange indenfor WP branchen der netop har problemer med at sælge nok til at overleve, derfor prøvede jeg at fortælle hvad jeg syntes der var godt og dårligt ved den video.

Men jeg beklager hvis jeg har trådt dig over tæerne, jeg må prøve at holde min mund fremover :-)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Michael

Michael:
Det siger så bare ikke noget om hvor god du er som sælger af dine produkter.

At Thomas har drevet Wordpress bureau i 4 år, og overlevet, siger selvfølgeligt noget om at hans evne til at drive forretning, hermed også salg. Du ved jo selv hvor svært det er, du har jo prøvet dit held som shop-designer, men måtte kaste håndklædet i ringen og er nu en slags handy/have mand, hvis man skal tro dit website.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)