Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjdesigner/Konstruktør søges for sparring/produktion

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Jeg går med tanker om at opstarte et nyt dansk brand og fitness/casual wear til M/K 

Ideen er sådan set ikke revolutionerende eller særlig nyskabende. Udover at jeg blot ville prøve at stable et dansk firma på benene, med henblik på produktion af lækkert trænings/casual wear, og skabe et solidt brand om dette og prøve at sælge til en fornuftig god pris, uden at flå forbrugerne. Der er dog det "nyskabende" eller hvad man måtte kalde det, at jeg vil lave 2 slags kollektions-serier, hvor den ene skal henvende sig til den ganske alm. person med standard mål/krops figur, men også en "atletisk" tøj kollektion, som navnet antyder, er til de personer som falder lidt uden for normalen ang. krops bygning og positur. pga. de træner meget. 

Jeg syntes det kan være svært at finde både træningstøj og alm. casual wear, som sidder pænt på en fyr som træner meget, og derfor måske har nogen former på kroppen som falder udenfor normalbilledet. 

Jeg har som sagt en masse gode ideer og tanker omkring tøjet, og ikke mindst kvalitet og stof osv. Men da jeg slet ingen forstand har på hverken design, konstruktion af tøj, mv. Så søger jeg en M/K som har mod på at sparre lidt med mig ang. mine ideer og tanker om dette forhåbentlig nye danske sports brand. Den M/K som har mod på at sparre med mig omkring de forskellige problemstillinger der måtte opstår/være om dette, må tilmed også gerne have en vis "ekspert" viden indenfor tekstil-verden, herpå tænker jeg økonomi/outsourcing mv. Da jeg ikke selv har indgående kendskab til tekstilbranchen eller produktion af "prototype kollektion" 

Håber at høre fra dem som måtte være interesserede i at dele deres viden. 

Kan i have en god weekend. :)

Mvh. Jonas Bonde Nielsen

jonasbondenielsen@gmail.com

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)