Hej Aminoer
Jeg er helt lost her..
Jeg fik afvide jeg skulle oprette en ekstra konto, og få tilknyttet mit Erhvers NemKonto til den konto, og så er jeg i gang.. Jeg ringer så i dag for at få styr på nogle ting, og spørger dem så hvordan det foregår, altså om jeg skal komme ned i banken og underskrive noget, eller om det kan oprettes via telefon. Hun fortæller mig så, at jeg skal oprette en erhvervskonto, og ikke kan gøre på den anden måde jeg har fået afvide.. Jeg bliver så stillet om et par gange, og en medarbejder fortæller mig så at på baggrund af min aktivitet på min privatkonto vil de ikke etablere erhvervskonto. Jeg spørger så hvad det går ud på og jeg citere hans svar "Fordi du har en smule penge der går ind, og brugt mit kort flittigt er det hans opfattelse, at jeg ikke opfylder kriterierne for at kunne oprette en erhvervskonto"
Øøhhh.. han siger så, at grundet et overtræk siger de nej.. Det er et MasterCard Debit jeg har, og det overtræk der har været, er en enkelt gang på nu.. ja.. 4-5år, og var på 3,- i under en uge ?!
Til at starte med sagde han, at han ikke kunne se mit overtræk, og der stak jeg til ham og sagde at det var da noget pjat at sige, når han sidder i en bank, og til det svarede han "Ja du har jo nok ret, jeg kan godt se hvad det er".. Dvs en uærlig medarbejder pludselig ?!
Jeg spørger så hvilke kriterier jeg skal opfylde, og hvorfor det skal være en straf jeg ikke gider ha kontanter, og derfor bruger mit kort, og der svarer han, at "der er ikke en facit-liste af kriterier du skal overholde" men alligevel opfylder jeg ikke deres kriterier
Nu når vi så til det punkt hvor jeg koger, og som regel bliver blacklistet hos telefon mennesker.. jeg spørger så hvordan filen han kan tillade sig at være så dum at fortælle der ingen kriterier der er, hvis jeg ikke overholder de kriterier de har, og at jeg godt vil høre hvad der skal til at oprette en erhvervskonto.. til det svarer han for 117 gang "vi har ikke en liste med kriterier du skal opfylde"
Beder ham om at svare på mit spørgsmål og ikke bare fyre det samme af igen og igen, hvortil han svarer "jeg tror ikke vi har mere og snakke om" og mit svar til ham lyder "Afslutter du samtalen, har i satme Danmarks dårligste service, og jeg vil da fraråde alle jeg kender at bruge danske bank, hvis det skal være med den på makker"
Og endnu engang siger han, så spørg om det du vil ha svar på, så skal jeg svare en sidste gang.. stiller samme spørgsmål, og får samme svar "vi har ikke en liste vi går ud fra og vi kan ikke tilbyde dig en erhverskonto"
Der sagde jeg så pænt "Tak for ingenting min ven" og så lagde jeg på, ellers ville jeg eksplodere
Jeg har sgu nok ikke været den flinkeste kunde han har snakket med i dag, men jeg syntes godt nok hans tilgang til tingene er helt hul i hovedet!
Men det korte af det lange er: Hvordan får jeg nu tilknyttet en konto jeg kan bruge ? jeg skal jo ha min moms tilbage på en eller anden måde ?!
Mvh
Christian