Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med alibaba.com

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46609
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

topprospect:
Vil også lige gøre opmærksom på at hvis du mod forventning ikke skulle modtage dine varer, så kan du ringe til din bank og få dem til at tilbageføre pengene til din konto, hvis du er blevet snydt. Mange banker har en "scam afdeling" har danske bank i hvert fald og burde andre også have.
uha - det gælder nu nok kun hvis vi taler om betaling med kreditkort - ikke hvis det er en helt almindelig overførsel af kontanter fra konto til konto, det gør banker aldrig ind i - men ved kreditkortbetaling - ja

Den største risiko er nu nok ikke at varen ikke kommer, men at den ikke var helt som på billedet eller at det var en fake/kopi som tolden tager- det er der masser af på Alibaba og Alieepress og alle andre steder

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 14:23

Mener også med kreditkort. Min fejl. Men det skal man som udgangspunkt altid betale med ved nye leverandøre man ikke kender, da man har muligheden for at få pengene tilbage.

Men ja kvaliteten kan vareiere. Men vil nu også sige at mange der klager over kvaliteten, er folk der køber kopivare og regner med at få samme kvalitet til en tiendedel af prisen, hvilket aldrig sker.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46609
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:27

topprospect:
Men vil nu også sige at mange der klager over kvaliteten, er folk der køber kopivare og regner med at få samme kvalitet til en tiendedel af prisen, hvilket aldrig sker.
helt enig - lidt sund fornuft over for gode tilbud skader ikke. "Andeprøven" er god at tage

Hvis den vralter som en and, rapper som en and og flyver som en and, så det formentlig en and Big Smile

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 14:48

Jeg har gode erfaringer med at handle igennem Alibaba.com. Så længe man er fornuftig, og sørger for at forholde sig kritisk til valget af leverandør, så kan man sagtens bruge Alibaba.com uden de store problemer.

Jeg hjælper virksomheder med at sælge mere ved at arbejde med online markedsføring. Se mere på https://asento.dk/

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 338
Skrevet kl. 16:44

Mange tak for svar alle sammen. Jeg har oprettet mig som bruger på alibaba nu og har sendt dem min forespørgsel. Så må jeg se om de vender tilbage

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 16:49

Hej Praktikanten

DHGATE og ALIEXPRESS er bedre til den mindre importør da du er mere sikret via escrow,
samt at du skal trykke Godkend til at varene du har modtaget er i samme stand og kvalitet
som annoncen havde skrevet.

Mvh

Jeg skriver om visum på ciriusonline.dk

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 338
Skrevet kl. 20:58

Hejsa.

fedt fedt fedt Dhgate havde den dims vi søgte hvor vi kunne nøjes med at bestille meget mindre hjem. Så går vi ikke helt på røven hvis det er noget ragelse.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)