Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning af Magento

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Nogle der kan fortælle mig hvad Magento helt præcist er, og om det er nemt at have at gøre med?  Og hvordan opsætter jeg det på et webhotel?

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 106
Fra  Lakgruppen A/S Skrevet kl. 14:45

Hej Simon, Magento er et Ecommerce Platform. Altså et system bag til at drive en netbutik. 

Kan klart anbefale Magento det er let og enkelt. Og senere hen har du altid muligheden for at udvikle videre på din netbutik. 
Du kan købe decideret webhotel til magento, lige hvordan det foregår ved jeg dog ikke :) 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 14:59

Magento er en webshop som du kan installere på et webhotel. Det kræver nogle ting af webhotellet, men ikke noget specielt, som de fleste kan opfylde. Men for en sikkerheds skyld, så spørg først, inden du køber et webhotel. På nogle webhoteller, er der mulighed for at du ved et enkelt klik kan installere magento, men så skal du selv sætte det op bagefter - hvilket kræver du kender til det i forvejen. Ellers køber du dig til et template, og uploader det til dit webhotel, installere det og er stort set kørende.

Du kan købe dig til flere forskellige templates feks på templatemonster.com. Men du skal stadig selv tilføje dankort betaling bagefter.

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)