Jeg har længe gået og tænkt på at starte min egen webshop, men tanken om jeg ikke kan programmere min egen hjemmeside, afholder mig fra det. Nogle der har erfaring med at de heller ikke kunne programmere, men fandt et sted hvor de var enkelt? Ps nogle der har gode tips til at få det hele startet?
der er en del genveje at få ved at benytte Wordpress sider osv, men basis er, at du ellers må betal en for arbejdet - men bare ET spørgsmål med samme indhold rækker på amino, ikke to ens tråde please - som http://www.amino.dk/forums/t/219512.aspx#1444436
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
At programmere sin egen shop fra bunden svarer nogenlunde til at begynde at bygge motoren til sin egen bil fra bunden. Det kan du sikkert få fin succes med, hvis du kender alt til opbygning af den slags, meeeen det er nok spild af tid, når der findes systemer som Prestashop, Muuhcommerce og Magento, som koster ca. 0 kr. til at starte med :)
Jeg startede også uden kendskab til hjemmesider. Man lærer meget hvis man bruger Google og forums. Selv valgte jeg prestashop og det har jeg på ingen måde fortrudt. Begynd med det samme! Hent det og leg med det så du lærer så mange funktioner og kneb som muligt inden du begynder med den rigtige side. Du kan med fordel have en test-version på din computer ved at bruge Xampp