Hej Amino. Jeg sidder med en idé om opstart af en forretning der skal sælge diverse ting, og her faldt jeg over en lille problemstilling. Lad os nu f.eks. antage at jeg tager ned i en genbrugsbutik og køber for 1000 kr blandede ting og sager, hvordan skal fakturaen så se ud? Skal der være skrevet hver eneste ting på den? Eller kan jeg nøjes med en stor faktura? For det kan jo godt gå hen og blive mange ting for 1000 kr i en genbrug. Altså mit problem lyder på om jeg skal skrive hver eneste vinylplade, par bukser eller andet der er købt eller om det er nok med en samlet der bare angiver beløbet der er købt for? Derudover kunne jeg godt tænke mig at vide hvordan sådan en faktura skal se ud, da genbrugsforretninger sjældent har kasseapparater. Er det nok med håndskrift på en seddel, og en underskrift fra en butiksarbejder? Mvh Malthe |
Hvis du køber 1000 brugte tinng kan du nøjes med en samlet pris
En faktura skal ligne en normal dog uden moms
læs