Hej, De sidste par uger har jeg mødt 4 personer der alle har mistet sit indhold på computer eller mistet sin computer. Ingen havde back up. Nu er jeg blevet lidt nervøs og vil derfor tage mig sammen og få en online løsning enten en sky eller en server (er det det samme, det ved jeg ikke) Jeg skal have back up af alle firma mails, en del mapper samt selvfølgelig mine private foto med ungerne :-) Har i øvrigt 2 computer som det drejer sig om. Er der nogen der kan hjælpe med at forslå et godt, stabilt og vigtigst, et sted hvor man er sikker på der ikke er nogen der "kigger" med? Lars K |
Hej Lars,
Jeg havde indbrud sidste år og fik stjålet alt computer udstyr.
Heldigvis have jeg både en DropBox konto og en Google Konto med alle mails, billeder og andet på.
Det forudsætter at du har en fornuftig internetforbindelse.
Løsningerne er ikke backup løsninger, men mere plads i skyen. Jeg er dog glad for at kunne hente alle min oplysninger på alle mine enheder, alle steder i verden med Internet.
Søger du en RemoteBackup løsninger er der også mange muligheder, men der skal du så installere backup programmet inden du kan hente dine filer ind igen. :)