Hej Amino. Jeg har oprettet en tråd omkring en ide jeg havde fundet på, og det er generelt positivt. Jeg vil dog gerne vide hvad jeg mangler for at kunne starte min egen virksomhed. Planen er at starte den til sommer når jeg fylder 15 år, uden et CVR da jeg ikke regner med at tjene over 50.000 kroner på et år.
Og her er min prøvehjemmeside hvor jeg gerne vil have konstruktiv kritik, fordi jeg ikke ved hvad jeg mangler (udover at udskifte billederne selvfølgelig da der er copyright og bruges kun som eksempel): http://u525294.mono.net/
Men ellers vil jeg gerne vide hvad jeg mangler (når jeg bliver 15) før at jeg kan starte min egen virksomhed på denne måde... Håber i gider hjælpe mig endnu engang, og tak for hjælpen på de 2 andre tråde i har hjulpet med :)
Jeg syntes det er en ok ide. Hjemmesiden er dog i mine øjne ikke rigtigt st op. Når man kommer på siden ved man slet ikke hvad det er det handler om. Desuden hører i mine øjne: Ring nu og kontakt mig som du har stående mit på siden mere i bunden hvis det skal være et sted. Desuden skal der være fyld på siden der hviser hvad det handler sig om. Eller du sætter billederne med beskrivelserne længere op, så det er noget af det første man ser, når man kommer på hjemmesiden.
Ved ikke om du helt fatter hvad jeg mener
(sorry mit dansk er ikke lige det bedste)
Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.
Tak Kristoffer det skal jeg nok huske, dog regner jeg heller ikke med at omsætte for 50.000 det første år ihvertfald... Håber du og i andre Amino'er kan hjælpe mig.
Tak for din hurtige tilbagemelding, du har ret i det er svært at finde ud af hvad det handler om først og selvfølgelig skulle dette rettes med det samme. Det er nu ændret og håber i kan give mig mange flere råd :)
jeg kan give den den gode råd, at tænke på hvad du (hvis du var kunde) ville tænke. Det skal være overskueligt, man skal vide hvad det handler om, siden skal virke fortroeligt.
Jeg kan anbefale dig at læse e-pusher fra martin :) Der finder du en del informationer angående web-shop og hjemme side.
Der er også gode råd hvad du skal huske og hvad du ikke må lave på shoppen :)
Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.
husk stadigt at det er hvorvidt du kan forvente at omsætte over 50 t på 12 mdr i træk. Hvis du ikke gør det de første 12 mdr, men måske fra måned 6 til 18 så skal du stadigt momsregistreres - de 50 t er ikke et tal du først kan omsætte for, og så bare registrere dig
OM du kan få troværdighed på din forretning uden CVR er nok et åbent spørgsmål. Jeg ville ikke turde handle med en der var under 18 og uden CVR via nettet. Ens penge vil være lige ud i luften, ingen garanti om returret eller andet da du ikke kan forpligte dig, så jeg ville nok søge dispensation så snart jeg var 15
vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
jeg kan give den den gode råd, at tænke på hvad du (hvis du var kunde) ville tænke. Det skal være overskueligt, man skal vide hvad det handler om, siden skal virke fortroeligt.
Ja syntes selv den ser troværdig og overskuelig ud, men kan selvfølgelig mangle noget og har jo ingen erfaring som 14 årig :)
mirko nimz:
Jeg kan anbefale dig at læse e-pusher fra martin :) Der finder du en del informationer angående web-shop og hjemme side.
Der er også gode råd hvad du skal huske og hvad du ikke må lave på shoppen :)
Tak for svaret, men lige i starten har jeg ikke tænkt mig at købe noget, før jeg ved om det bliver til noget osv.
Og John tak for svaret, vil lige snakke med mine forældre om det når det bliver aktuelt...
Ikke flere? Kunne virkelig godt bruge nogle råd til hvad jeg mangler af viden osv. før jeg starter en hjemmeside... F.x. hvordan en fuldmagt skulle foregå så jeg kan hjælpe kunden med priserne osv.