Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan lave vores webshop om, klar til en god re-launch

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Min tidligere tråd blev låst af Amino, så prøver lige igen - dette er IKKE KUN et spørgsmål om et godt tilbud men også et oplæg til at finde den rigtige løsning - til dette ville jeg meget gerne have folks erfaringer, gode som dårlige, så derfor kan jeg ikke udelukkende bruge Amino Freelancer - og så må jeg da sige som Plus medlem, må man vel have lov til at oprette sådan en tråd, eller tager jeg fejl?

......

Vi har efterhånden kørt nogle år med en Scannet 1 webshop, som vi reelt har været glade for, men vi har nu indset at tiden er inde til at finde en ny platform, så vi kan komme videre med udviklingen af siden.

Grunden til at vi har bibeholdt webshop 1 løsningen så længe er at denne side har været lidt en sideforretning for os og vi har reelt været glade for deres simple backend, men trods dette har været en sideforretning for os mener vi at omsætning/indtjening er for stor til bare at ligge siden ned, og efter at have analyseret besøgstal mv. så mener vi at med den rette indsats at vi kan nå et meget bedre resultat. 

Derfor ville jeg høre om i ville give et bud på at lave den nuværende side om, med lidt bedre design på en ny platform - ved ikke hvilken der er bedst og det er der nok også delte meninger om herinde.

I må meget gerne skrive her i tråden eller skrive en PB med et bud på hvad det vil koste, og også gerne med lidt referencer, og du er også velkommen til at kommenterer tråden selvom du ikke laver webshops men hvis du f.eks. kan anbefale nogle der gør som du selv har haft gode erfaringer med.

Vores Scannet 1 webshop aftale udløber relativ snart, så siden skal gerne være klar om en måneds tid.

Bendtsen

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:06

Hvis du ønsker at få lavet noget af andre så skal det over i freelance sektionen.

Hvis du ønsker at få anbefalet nogle til at få lavet noget så kan du godt gøre det i debatten ja.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 10:09

Jamen nu er jeg ude i og gerne ville begge dele - så håber jeg ikke Amino vil stoppe det denne gang - jeg synes da som Plus (hvor man også har mulighed for at vælge "jeg har et godt tilbud til dig" mv.) at der måske burde gives lidt længere snor - det er vel også denne fleksibilitet man betaler for som Amino Plus'er?

Nå håber vi kan holde denne tråd på sporet - tak :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)