Kære Aminoer, På grund af et nyt projekt som kræver alt min tid, vil jeg gerne sælge min webshop www.covertilipadair.dk. Webshoppen har været online i 4 måneder og har rigtig fine besøgstal og ok omsætning for et helt nyt projekt. Min plan har hele tiden været at opbygge en portefølje af lignende webshops med iPad og iPhone tilbehør (covertilipad.dk og covertiliphone5.dk) men et andet projekt har slugt alt min tid. Det som jeg sælger er: - www.covertilipadair.dk – Webshoppen + domænet - www.covertilipad.dk – Domænet - www.covertiliphone5.dk - Domænet - Logoet som jeg har fået designet og er i flere formater - Et lille lager af covers af mærkerne Targus og Kensington (indkøbsværdi af 1.250) - Bonus domæner som passer fint ind i konceptet: Coveriphone5.dk, Tastaturtilipadair.dk, Ipadaircover.dk Ekstra info: - Covertilipadair er bygget på Wordpress og Woocommerce. - Der ligger stor værdi i domænerne samt de SEO ændringer jeg har lavet til shoppen – Det sørger for en god placering og gode besøgstal. - Jeg bruger Ewire som betalingsgateway, dog beholder jeg denne – Du kan tegne en lignende aftale til en engangspris af 395,- http://www.ewire.dk/dk/erhverv/ewire-business-light.aspx eller finde et andet betalingsalternativ. - Leverandører er pt. 3 danske IT distributører og jeg vil gerne hjælpe køber med at angive en ansøgning til blive forhandler hvis ønsket. Jeg ønsker at sælge snarest mulig da jeg pt ikke har tid til hverken at udvikle eller behandle de indkommende ordrer og forespørgsler ordenligt. Kom med et bud på pb, mail, eller telefon. Venlig hilsen, Travis Campbell 2138 8706 |
Prisforslag er ca. 6.000 for et velfungerende Webshop med omsætning samt stort potentiale for udvidelse.