Hejsa. Jeg er en dreng på 13 år der går med tankerne om at opretter en webshop. Jeg har tænkt mig at sælge covers, og earpods. Mit spørgsmål er: Er det overhovedet mugeligt at starte en webshop når jeg ikke er ældre, og hvilke udgifter er der? Mvh Francis |
Hej Francis
Fedt at du vil starte ud i sådan en ung alder! :)
Prøv og kig på denne tråd og denne artikel. De giver nogle gode svar på det, du spørger om.
Det behøver ikke at koste noget at starte en virksomhed, men der er udgifter forbund med selv shoppen. Det afhænger af, hvilket webshopsystem og hosting løsning du vælger. Domæne koster en smule også. Derudover kommer varelager, emballage og sikkert nogle flere ting også.
Overvej også om covers og earpods er det, du virkelig gerne vil sælge. Der er rigtig mange andre, der sælger det samme. Hvorfor skal kunderne vælge dig fremfor alle de andre? Hvad gør din webshop unik?
Tænk på hvad du interesserer dig for. Sport, mode, IT eller noget helt andet? Det er sjovere at sælge noget, man virkelig interesserer sig for. Covers og earpods kan dog være en billig måde at komme i gang og få noget erfaring.