Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Engageret investor søges - Projekt for Energi sektoren kombineret med telekommunikation

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra na
Tilmeldt 15. Mar 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder på at få finansieringen til et udviklingsprojekt til at falde på plads.

Jeg arbejder p.t. ud fra en forretningsplan hvor der indgår 40-50% finansiering fra Vækstfonden, 35-45% fra energi sektoren, eventuelt opstartskapital fra Innovation MidtVest. En meget vigtig komponent i min forretningsplan er supplering af mine kompetencer med en engageret investor der er interesseret og indstillet på at indgå i den daglige drift.

Jeg mangler sparring på det strategiske niveau specielt i relation til potentielle samarbejdspartnere m.m.

Det totale budget for udviklingsfasen samt indledende etablering af systemet er på 6-7 mio.Projektet går på at etablere et komplet system der kan afhjælpe problemer med at styre produktionen af energi i relation til forbruget, ydermere skal det kunne åbne mulighed for prisvariabelt forbrug, selv ved kunder med 'gamle' el installationer. Såfremt projektet kan bringes frem til succes er der meget store muligheder for scalering af teknologien, eksport til hele verdenen.Exit fra projektet indenfor 4-6 år er en absolut mulighed.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)