Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange webshops lukker igen?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 469
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Webshops er jo et meget populært emne herinde på denne side. Og man ser om mange der starter shops op og håber det ene og andet med netop deres shop. Men findes der nogen statistik over hvor mange webshops der lukker igen? Synes sjældent man ser indlæg omkring dette. Men på den anden side er det vel heller ikke noget man skilter med. Jeg kunne selvfølgelig gå ½-1 år tilbage i forum, og se de indlæg der er der om bedøm min webshop, og se om de shops stadig findes. Men kunne være der er nogen med erfaring der kunne dele lidt viden. Har du givet op med din webshop og hvor lang tid gik der før du lukkede ned og erkendte du overvurderede markedet?

MVH
Hans Pedersen

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror tallet er højt nok pænt over de 50%

Når en shop er til salg her på Amino laver jeg mange gange en Google søgning for at se om der har været aktivitet tidlige og det har der rigtig mange gange.

feks. Er de fleste shops der er  til salg før været handlet her på Amino eller også er der blevet spurgt til shoppen feks. Hvordan den ser ud osv. Og mange af disse opslag ligger kun 3-9 mdr. Tilbage hvilket tyder på mange nye shop ejere desværre ikke holder så længe

en decideret statistik tror jeg ikke der findes

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)