Hej folkens Jeg boede for nogen år siden i USA, hvor vi (ofte) frekventerede en burger-kæde som hedder fuddruckers (google det) Jeg tror hovedsageligt de befinder sig i Florida. Nå men til sagen. Hos fuddruckers går du op til kassen med det samme, bestiller hvilken type bøf du vil have (gram, kød-sort) og om du skal have bacon, ost eller andet. Derefter får du serveret en (hjemmelavet burgerbolle, de har bageri i butikken) med bøf, bacon og evt. ost. Derefter går du selv op i deres buffet og kan tage frit for af salat, jalapenos, tomat, relish, dressings og hvad dit burger hjerte ellers begærer. Konceptet er enkelt, gør at du får en individuel burger, som du "selv har lavet", folk tog ofte billeder af dem (har aldrig forstået det, men hey, det er gratis reklame). Og så smagte det generelt bare rigtigt godt. Derudover kunne der selvfølgelig også købes chili-cheese fries, shakes osv (tror aldrig jeg har set chili-fries i danmark) Men konceptet i bland selv burger synes jeg holder hele vejen. Det er ikke nyskabende, men er aldrig stødt på noget herhjemme, selvom det kun kræver enkelte tiltag at forvandle sin eksisterende burger bar til et koncept. PS, hvis nogen starter det op, så send mig venligst en besked, så skal jeg gerne være 1. kunde :-) God weekend |
Gratis iværksætter idé til dig, fordi jeg savner det i DK
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)