Det der er fidusen her, er at det ikke er muligt at uploade bilag på udgifter i den gratis udgave - det skal man købe sig til - og det gør regnskabsprogrammet total ubrugeligt da man så skal til at lave dobbel bogføring ved siden af med bilag
Hvorfor i alverden skal du lave dobbelt bogføring af den grund? Du skal da bare skrive bilagsnummeret på bilaget og gemme det, ligesom man har gjort i de sidste 50 år. Det er ok at kritisere, men at ramme så meget ved siden af skiven med argumentationen er ikke i orden.
Det der er fidusen her, er at det ikke er muligt at uploade bilag på udgifter i den gratis udgave - det skal man købe sig til - og det gør regnskabsprogrammet total ubrugeligt da man så skal til at lave dobbel bogføring ved siden af med bilag
Hvorfor i alverden skal du lave dobbelt bogføring af den grund? Du skal da bare skrive bilagsnummeret på bilaget og gemme det, ligesom man har gjort i de sidste 50 år. Det er ok at kritisere, men at ramme så meget ved siden af skiven med argumentationen er ikke i orden.
At bruge ordet "dobben bogføre" er også forkert.
Jeg har i alle de år jeg har været selvstændig, været vant til Billy's Billing, og før det et andet regnskabsprogram der altid har haft denne funktion integreret, derfor synes jeg at det er et kæmpe skridt tilbage at skulle notere og gemme bilag i ringbind, når jeg altid har været vant til at tage et billede af en taxakvittering, og uploade den i mit program.
Jeg mener derfor at Dinero er tæt på ubrugeligt når det medfører så meget besvær, i hvert fald når man har været vant til noget meget nemmere. Det er min argumentation, og du må have lov til at mene at jeg rammer ved siden af - det kan jeg ikke tage mig af - og det er min mening til Dinero.
totalt forkert ja og masser af regnskabsprogrammer har ikke funktion med upload af billag og integration med bogholderiet, det er vel tilfældet for klart de fleste programmer
Når den funktion var vigtig, og du da kunne vide det fra starten så fatter jeg ikke at du ikke bare kører videre med BB som jo dækker dit behov så fint. Der er masser af mennesker der er fint tilfredse med at ha bilag i ringbind - folk der har og får ting manuelt og synes det er dobbelt arbejde at printe - og så fotografere ind til programmet - så hver sin preference.
Jeg forstår at det for mange er lysende at kunne skyde billede og lægge ind, men bliv dog ved BB hvis man ikke vil ha betalings delen til dinero med
Det er vel muligt for Dinero at fortælle hvor mange brugere der er gratis men det vil jeg mene måtte være forkert af konkurrence mæssige årsager
Jeg har Dinero som test program OG kører nu et mindre selskab spejlet i Dinero (ellers summa enterprise) for at finde problemer og kunne svare folk herinde, og jeg har ikke haft større besvær må jeg sige
vh john H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Jeg forbliver også hos BB, jeg testede blot Dinero ud pga. den store hype og omtale der er om programmet, og da jeg så skulle lave en udgift og fandt ud af at jeg skulle betale for at vedhæfte et bilag, stoppede jeg.
Jeg må indrømme at for mig og min forretning, og det jeg laver, har jeg altid troet at det var selvsagt at man kan uploade bilag på udgifter, i et "online" regnskabsprogram - derfor kom det som et mindre chock for mig :) Det er jo det jeg har været vant til, og derfor valgte jeg ikke at gå videre med Dinero. Er i øvrigt fuldt tilfreds med BB, aldrig haft større problemer.
Jeg forbliver også hos BB, jeg testede blot Dinero ud pga. den store hype og omtale der er om programmet, og da jeg så skulle lave en udgift og fandt ud af at jeg skulle betale for at vedhæfte et bilag, stoppede jeg.
Jeg må indrømme at for mig og min forretning, og det jeg laver, har jeg altid troet at det var selvsagt at man kan uploade bilag på udgifter, i et "online" regnskabsprogram - derfor kom det som et mindre chock for mig :) Det er jo det jeg har været vant til, og derfor valgte jeg ikke at gå videre med Dinero. Er i øvrigt fuldt tilfreds med BB, aldrig haft større problemer.
Lyder som om BB passer rigtig godt til dine behov, og det er jo bare super.
Men det skal jo lige nævnes at du nu sammenligner BB - som du betaler for - med den gratis Dinero version.
^ Husk at nævne Dineros version kun er en midlertidig gratis udgave. Du får jo lov til at betale når du omsætter for 1 mio. Så mere gratis er den altså heller ikke.
Husk at nævne Dineros version kun er en midlertidig gratis udgave. Du får jo lov til at betale når du omsætter for 1 mio. Så mere gratis er den altså heller ikke
korrekt, MEN - netop den første mio er for mange den svære hurdle og der hvor man vil være UDEN faste omkostninger. Derefter går det lidt lettere OG man får så bilag i skyen og de andre ting, eller kan skifte over i noget andet igen
Det er godt for rigtigt mange, at der er 1 mio oms grænse gratis, det er helt sikkert
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
^ Husk at nævne Dineros version kun er en midlertidig gratis udgave. Du får jo lov til at betale når du omsætter for 1 mio. Så mere gratis er den altså heller ikke.
Jeg vil tro at 95 % af Dinero's brugere, er fint tilfredse med det Dinero kan i gratisversionen og der vil for mange gå lang tid før de behøver at betale. Det vil være dejligt at give endnu mere væk, men lige nu skal vi omsætte 250.000 kr. om måneden for at drive Dinero, da vi sidder 6 mand + mig (Og jeg får ikke en krone), har udgifter til hosting, husleje og alt det andet og så meget omsætter vi ikke endnu ;-) Så når folk får behov ud over begynderstadiet, vil jeg tro de fleste kan finde 97 kr. / md og være med til at betale udgifterne. Der er ikke noget jeg heller ville, end at forære endnu mere væk, men så mange penge har jeg ikke og vi får ikke en krone i tilskud fra stat eller andet.
Jeg mener mit regnskabs program tilbage i 1987 kostede en arm og lidt af krumtappen, hvor ville jeg ha' været glad hvis Thorbogs Dinero havde været tilgængelig dengang også selvom jeg omsatte for mere end en million !
Og de 97 kroner burde man kunne finde ellers skal man sgu nok se sig om efter et aflønnet arbejde.
Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.
Det er også helt fint at tilbyde en begrænset gratis udgave - man kan jo ikke bede om mere når det er graits. Og selvfølgelig skal der være en gulerod (flere features) ved at købe den betalte udgave, forretningen skal jo også køre. Men mit indlæg var min personlige holdning og oplevelse af Dinero.
Jeg troede (og ja, jeg burde jo have læst specs igennem før jeg signede op) at alle betalte funktioner var gratis indtil man havde omsat for 1 mio. kr. For sådan en som mig, som ikke ejer et eneste stykke a4 papir på mit kontor, men har ALT digitalt, er den gratis udgave pænt meget ubrugelig når man ikke kan uploade bilag - og derfor skiftede jeg heller ikke over til pro version af Dinero når jeg i forvejen betaler mindre hos BB.