Hos Meebox.dk kan man få henholdsvis 25, 50 og 100 GB traffik om måneden i deres forskellige pakker. Men mit spørgsmål er så hvor meget er 25, 50 og 100 GB traffik?
Antallet af GB er hvor meget hver person der besøger din hjemmeside skal downloade. Så antallet af GB du har brug for afhænger af hvor mange der besøger din hjemmeside og hvor stor den er. Så 25 GB er lige så meget som 25 GB er på din computer. Håber du forstå hvad jeg mener :D
Tjaeh det er et spørgsmål i kategorien "Hvad er højest, et tordenbrag, eller rundetårn"?
Det kommer helt an på hvor mange brugere, hvilken slags indhold (tekst, billeder, video)
Er nok bedst med eksempler. Jeg har en del sites, et af dem har 1.000 brugere, med ca. 15.000 sidevisningerpr. måned. Indholdet er en kombination af tekst og billeder (ingen video) og det ligger på ca. 10 GB pr. måned.
Jeg er glad for at se at de andre amino'er kunne være til hjælp! Hvis du har flere spørgsmål til vores forskellige produkter, så er du altid mere end velkommen til at kontakte vores support-team: http://meebox.net/da/support/
Hvis der er andet jeg kan være behjælpelig med, kan du bare skrive her i tråden - jeg holder lige et vågent øje med den! ;-)
Mvh Casper Ackermann Community Manager, Meebox.net.
Det lyder spændende med en blog. Jeg kan med glæde fortælle dig at du ikke skal frygte for at dine ikke-danske læsere vil opleve langsommere loadtime. Det skyldes Meebox CDN, hvilket betyder nærmest ikkeeksisterende forskel i loadtime for dine internationale læsere. Kort sagt: nej, de vil ikke opleve nogen forskel i loadtime :-)
Du spørger bare løs, hvis du har andet jeg kan være behjælpelig med. Hvis du har deciderede spørgsmål til teknik, opsætning o.l. er du også mere end velkommen til at kontakte vores support-team.
Du må have en fantastisk dag og hvis jeg ikke hører mere fra dig, så vil jeg gerne ønske dig held og lykke med din blog - og tak fordi du har valgt os som din udbyder!
Mvh Casper Ackermann Community Manager, Meebox.net