Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 63
Fra  Grafisk Design Fyn Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Måske er der én som kan hjælpe mig. Jeg kan ikke få sat mit billede ind på min profil. Det ligger på mit skrivebord som JPG-fil i 80x80 pixel. Når jeg henter billedet ind og trykker opdatér, - kommer der en fejlmelding så lang så lang.... (Jeg arbejder på Mac, - browser Safari og Firefox - og det er galt i begge browsere). Fejlmeldingen siger: Server Error in '/' Application. Error in the application. Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code. Exception Details: CommunityServer.Components.CSException: Error in the application. Source Error: An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below. Stack Trace: [CSException: Error in the application.] CommunityServer.Controls.UserAvatarSubForm.UploadAvatarButton_Click(Object sender, EventArgs e) +294 System.Web.UI.WebControls.Button.OnClick(EventArgs e) +105 System.Web.UI.WebControls.Button.RaisePostBackEvent(String eventArgument) +107 System.Web.UI.WebControls.Button.System.Web.UI.IPostBackEventHandler.RaisePostBackEvent(String eventArgument) +7 System.Web.UI.Page.RaisePostBackEvent(IPostBackEventHandler sourceControl, String eventArgument) +11 System.Web.UI.Page.RaisePostBackEvent(NameValueCollection postData) +33 System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint) +5102 Nogen der ved hvad jeg kan gøre om.... På forhånd tak...

Grafisk Design www.algrafisk.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)