Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.userfriendly.dk - sælges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har haft et domæne i flere år, da jeg på et tidspunkt havde planer om at starte et webbureau op. Pga. manglende tid er det aldrig blevet realiseret, men synes dog stadig jeg har et godt domæne, som andre kunne få et godt udbytte af. Hvis nogen skulle være interesserede i domænet www.userfriendly.dk må I meget gerne rette henvendelse til mig.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 10:46

Opret venligst kun én tråd om det samme emne.

Vil Du i fremtiden gerne have flyttet en tråd, skal Du være velkommen til at sende mig en PB :) 

Tilmeldt 6. Jun 07
Skrevet kl. 10:49

Takker. Vidste ikke hvordan jeg kunne flytte tråden, så oprettede den to forskellige steder.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:17

Før man overvejer at købe vil jeg lige gøre opmærksom på :

http://www.userfriendly.org

Er ikke klar over om de har varemærke på navnet men de ihvertfald haft deres domæne væsentligt længere tid :) 

Tilmeldt 6. Jun 07
Skrevet kl. 11:36

Det tror jeg ikke de har, men ved det selvfølgelig ikke med sikkerhed. Der var en person der kontaktede mig for flere år siden, fordi han ville oversætte tegneserien til dansk og var interesseret i at købe domænet. Ham afviste jeg pænt, da jeg havde andre planer med domænet dengang. Han købte senere www.user-friendly.dk i stedet og har ikke hørt fra ham siden. Derfor tror jeg heller ikke det vil skabe nogle problemer, for så havde de nok dengang gjort det klart for mig, at de havde varemærket på navnet og at jeg bare havde at "aflevere" Stick out tongue

Tilmeldt 25. Sep 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:23
mcsolutions:

Før man overvejer at købe vil jeg lige gøre opmærksom på :

http://www.userfriendly.org

Er ikke klar over om de har varemærke på navnet men de ihvertfald haft deres domæne væsentligt længere tid :) 

H
ej Smile,

Lidt interessant faktisk!

Hvordan er det nu reglerne er for dette - ophavsret for domæner? Det har selvf noget at gøre med ophavsret/copyright, men der er vel mange ord, som er så almindelige, at man ikke kan tage "patent" på dem. Jeg vil da mene, at "user friendly" er så ”almindeligt” et ord/sætning at bruge, at selv om et firma ejer varemærket, så har de ikke samtidig rettighederne til selve det danske domæne, eller?!

Men der er måske noget, som jeg helt har misforstået???

Hvis f.eks. jeg købte domænet ”fitness”, som jo er et meget normalt/almindelig ord, og det viste sig, at et firma ejede varemærket, kunne de så kræve domænet af mig?

(Ok, måske jeg skulle have oprettet et nyt indlæg til dette, men nu problemstillingen alligevel er oppe at vende her, så blev det altså her…. :)

Mvh Rolf

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)