|
Her i Skagen ser man tit løse hunde der strejfer rundt og er på eventyr, men i går aftes var vi på vej hen for at leje et par film, da vi se en lille bille dims løbe rundt ude på vejen - og dens løb lignede mere en hund end en kat. Vi har jo selv to små yorkier og da vi kom tæt på, kunne vi se at det var sådan en - lille bitte, ultra tynd og rystende. Vi tog den med hjem og lige nu sidder den på mit skød mens jeg fortæller om den på Amino - med sådan et "hva' det du laver?!"-udtryk. Den er helt vildt sød. Vores egne hundepiger har taget nogenlunde pænt imod den - de er jo tæver og terriere så det var overraskende - de slår normalt fremmede tæver ihjel ;-) Klokken 12 skal jeg omkring dyrelægen med hende for hun halter lidt på det ene ben. Men hun har fået mad og vand - og til morgen et dejligt bad (vi er så ikke helt enige om at det var dejligt) og så må vi se om vi kan finde hendes mor og far. Hun er meldt til politiet, bliver annonceret i Skagen Nærradio og så er hun naturligvis også kommet på www.skagensavis.dk under bekendtgørelser med billede. (Er hun bare nuttet eller hvad?!) Den oplevelse havde jeg lige lyst til at dele med jer :) Mette |
Den er meget nuttet!! Bliver helt blød i knæene. Håber dem der savner deres lille pus, ser det. :)
Bliv gratis medlem