Hej Amino Jeg har lidt problemer med at komme videre med min idé. Jeg har brug for en nummerplade søgefunktion ligesom Thansen, biltema og jemogfix/haraldnyborg har. Jeg har ledt på nettet og er faldet over et emne her på Amino hvor det bliver fundet ud af følgende: skat som står bag motorregisteret har følgende søgemaskine : Denne kan der søges om api adgang til via følgende formular:
Så langt så godt, mit spørgsmål er nu hvordan jeg for den søgemaskine ind på min webshop, så den henter mine produkter? Og kan jeg overhovedet bruge prestashop til opgaven eller skal jeg simpelthen lade en professionel ordne hele svineriet for mig? Og i så fald hvilket prisleje (+/-) ligger vi på ? Mvh Henrik
|
I bunden af formularen står der:
Webadgang indebærer, at adgang til Motorregistret sker via SKAT's hjemmeside, og der er derfor ikke tale om nogen teknisk integration mellem SKAT's og din virksomheds systemer. Alle forhandlere skal krydse af ud for webadgang. Systemadgang gælder kun for synsvirksomheder, forsikringsselskaber og køretøjsimportører/-producenter, som ønsker system-til-system-adgang til Motorregistret. Systemadgang kræver særlige tekniske tests og godkendelser.
Såvidt jeg kan se, kan det ikke lade sig gøre uden at få en "Systemadgang", som nok er en større affære. Men alt kan jo laves.