Jamen hvis du mener du gavner en spørger der vil vide om han har fortrydelses ret ved køb af en hjemmeside ved at tale om reklamationsret så værså god. Jeg fastholder at en hjemmeside og reklamationsret er sort teori snak i forbindelse med spørgsmål om fortrydelsesret ved køb at B2B hjemmeside - Ved køb af hjemmeside står kun fast, at man aftaler alt - alt - alt - og selvklart kan og skal "reklamere" hvis man ikke får det leverede, men i øvrigt ofte skal vente et helvede med at få betalte penge tilbage i endeløse diskusioner. next please -I rest my case vh |
Cookie - John Hannover:Jamen hvis du mener du gavner en spørger der vil vide om han har fortrydelses ret ved køb af en hjemmeside ved at tale om reklamationsret så værså god.
Det må trådstarter jo så vurdere. Jeg startede mit svar med at skrive, nej der er ikke fortrydelsesret.
Men jeg tænkte, at det kunne være rart for ham at vide, hvilke muligheder han så har ifølge købeloven.
Jeg kan ikke genkende dette billede:
Cookie - John Hannover:ved køb at B2B hjemmeside - hvor man aftaler alt og selvklar kan og skal "reklamere" hvis man ikke får det leverede, men i øvrigt skal vente et helvede med at få betalte penge tilbage ofte.
Jeg har ikke det indtryk, at der altid i B2B bliver lavet detaljerede kontrakter og aftaler - Heller ikke inden for hjemmesider o.l.
Men det ændrer jo heller ikke på mit svar. Jeg beskriver tydeligt, at det kun gælder hvis intet andet er aftalt. Det kan trådstarter heldigvis nemt selv tjekke.
Cookie - John Hannover:next please -I rest my case
Nu er der vidst også sagt, det der skulle siges. Men håber ikke du fandt mine svar provokerende. Det var i hvert fald ikke meningen. Jeg følte et behov for at uddybe mit svar, da det fik en stjerne, og da jeg er helt overbevist om mit svar - Ellers har mine jura-kurser i IT-kontrakter og aftaler i hvert fald været spildt :)