Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af branchespecifik portal...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal igang med at lave en branchespecifik portal, men i kraft af mine manglende evner til programmering og opbygning af hjemmeside, skal jeg bruge en som kan lave denne del for mig. Jeg vil gerne smide en symbolsk beløb for opstarten af dette og vil derefter gerne aflønne i forhold til succesen på sitet - er der nogen af jer aminoer som har startet op på samme vis, eller har erfaring/ idéer til aflønning?

Det skal siges at jeg har flere forhånds accepter indenfor branchen om at dette er en god ide og at det er noget de vil støtte op omkring. Potentialet i første omgang er at blive Danmarks førende af sin slags.

Ser frem at få en tilbagemelding.

Kenlev

Tilmeldt 9. Jun 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:15
Hej Kenvel Dit projekt lyder spændene, og jeg vil måske gerne hjælpe til med programmering/design, er det muligt du kan give lidt mere information?
Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 14:47

Hej Kenlev,

Såfremt du ikke finder en Amino herinde... Så burde du helt sikkert holde øje med Projektopslag.dk, der vil blive skudt i gang den 8. okt.
Det kunne være et godt sted at starte ud - og finde en god teamplayer :)

Bare husk på, når du går ud og spørger efter arbejdskraft på denne måde - at det kan være modstridende at sige du vil smide et symbolsk beløb for sitet, men at potentialet er "Danmarks førende"... potentialet skulle gerne afspejle den risiko man er villig til at løbe (well, i min lille verden i hvert fald *hehe*)

Fortsat held og lykke...

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)