Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til opstilling af Invoice

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg sidder lige og arbejder lidt med en webshop, hvor jeg er ved at gennemgå design af faktura. Dog er har vi fundet ud af, at fakturaen muligvis ikke er korrekt opstillet mht. udregning af rabatter og fri fragt. Jeg har herunder lavet et eksempel, som fakturaen ser ud i dag. Er den korrekt opsat?

Vare 1 79,00 DKK
Vare 2 110,00 DKK
Vare 3 110,00 DKK
Vare 4 110,00 DKK
Vare 5 110,00 DKK
Vare 6 250,00 DKK
Vare 7 34,00 DKK
Sub-total 871,00 DKK
Rabat 19,46 DKK
Fragt 64,00 DKK
Moms 228,89 DKK
Total

1.144,43 DKK

Ville I stille denne op anderledes? Det er sådan, at webshoppen giver fri fragt ved køb over 1.700,- ex moms, men hvornår ville I stille det op i denne, hvis det var?

Og ville I stille fakturaen op på anden måde, end det som fremgår ovenfor?

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)