Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kræver det at lave en enkelt side med KUN fotoupload???

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg kunne godt tænke mig at vide om det er krævende at oprette en offentlig side hvor brugeren efter tilmelding får en bruger som så kan anvendes til KUN foto upload - ingen tekster eller andet gejl, KUN FOTOS og et ratingsystem der gør at andre brugere kan rate uploadede fotos. Dvs. at forsiden sådan set kun skal bestå af en masse små firkanter med fotos på.... Brugeren skal naturligvis have en egen profil hvor de kan skrive om dem selv o.l. 

Ved godt det lyder underligt, men det er i forbindelse med noget helt særligt...

Er det en større opgave eller noget en kyndig kan klare hurtigt med kodning på eksisterende webhotel - og evt. prisleje? Så vil jeg evt. søge hjælp via freelanceren... men er det omstændigt, lader jeg det lige ligge en tid endnu. 

Big Smile

Fortsat god dag.

Sue

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 11:55

Jeg er nok ikke den bedste til at svare, men jeg vil mene at dette er en overskuelig opgave for erfarne programmører, dit problem kan blive pladsen på webhotellet hvis du får mange brugere.

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 16:28

Tak for svar... :) 

Ser lige om nogen kan melde ind med en prisestimering... for er det til at betale sig fra har jeg en lille sjov idé :)

Fortsat god aften.

:)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 16:49

Sue:

Er det en større opgave eller noget en kyndig kan klare hurtigt med kodning på eksisterende webhotel - og evt. prisleje? Så vil jeg evt. søge hjælp via freelanceren... men er det omstændigt, lader jeg det lige ligge en tid endnu.

Jeg vil helst afholde mig fra at give et bud med så lidt detaljer. Men hvis du vil have det bedste sammenligningsgrundlag mellem bud og de mest realistiske bud, så synes jeg, at du skal lave et dokument, hvor du skriver nogle flere detaljer. Det behøver ikke tage lang tid eller gøres på en bestemt måde. Men f.eks. en oversigt over de funktionerne der skal være, krav til design osv.

Prisen vil komme meget an på om det kan laves nemt med noget opensource eller om det skal laves fra bunden. Det sidste er selvsagt det dyreste og hvad der er bedst i din situation er svært at sige.

Et hurtigt gæt, som absolut ikke er meget værd, ville være omkring 25.000-30.000 kr for noget simpelt, men brugervenligt. Det kan sikkert gøres lidt billigere, hvis du tager et standard design og baserer det på noget open source, samt finder nogle nystartede eller studerende. Det kan også nemt blive dyrere.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 17:00

Sue:

Tak for svar... :) 

Ser lige om nogen kan melde ind med en prisestimering... for er det til at betale sig fra har jeg en lille sjov idé :)

Fortsat god aften.

:)

Hvis du kan lave et dokument med alle funktioner du ønsker, så vil jeg meget gerne give dig en pris som jeg vil kunne lave det til.  :)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 17:11

Hejsa,

Det er en fin beskrivelse, og en opgave der er meget overskuelig.

Du er velkommen til at prøve vores prisberegner på www.migrator.dk/quote.aspx hvor du med det samme kan få en prisindikation.
Du er selvfølgelig også velkommen til at kontakte os, og få en snak om mulighederne.

Mange hilsner

Jesper 

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 19:10

Hej alle.

En amino har tilbudt at lave det gratis... mod referencen, og det tager jeg lige imod i første omgang :) Men det var nu også mere for at høre hvad det ca. kunne gøres for. Det var en fin prisberegner.. Jesper Hansen...den var sjov. Du kunne sagtens lave den endnu mere specifik med mange flere detaljer... eks. skal der integreres sociale medier, skal det laves med 1, 2, 3 kolonner osv osv... 

Jeg ser lige hvad jeg får ud af tilbuddet, det er kun en lille sjov leg jeg har gang i, så det skal ikke være for dyrt, da jeg har andre prioriteter :)

Men tak for jeres tid - fantastiske råd.

Mvh Sue

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 19:21

Sue:
Det var en fin prisberegner.. Jesper Hansen...den var sjov. Du kunne sagtens lave den endnu mere specifik med mange flere detaljer... eks. skal der integreres sociale medier, skal det laves med 1, 2, 3 kolonner osv osv... 

Tak for rosen, og de gode input Sue Smile

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)