|
okay misforstod den åbenbart men tror da stadig det ville være en god ide at lægge. det på fb
okay misforstod den åbenbart men tror da stadig det ville være en god ide at lægge. det på fb |
Set fra mit synspunkt, ville det igen være en rigtig god ide at oprette en facebookside og promovere dig selv den vej :) |
Hvem vil du have som kunder? private eller virksomheder.... eller begge dele? Så vil jeg mene at du bør have en Facebook side til de private og en LinkedIn side til virksomhederne.... og så en Google+ til Google :) Kontakt mig endelig hvis du har brug for hjælp. |
Hej Line |
Man kan oprette firma sider, med logo, produkter, bannere osv. Men det henvender sig mest til B2B markedet. Du kan købe bogen Arbejd professionelt med LinkedIn... den fortæller alt. Man kan også annoncere. |
Det er efter min mening svært (og bliver i stigende grad sværere) at drive forretning uden at være repræsenteret som minimum på facebook med en side. |
http://www.facebook.com/lasse.borg1
Jeg er helt ening |
Hej, Jeg må helt ærligt sige jeg ikke helt ved hvad det er du vil have information om. Du må meget gerne uddybe dit spørgsmål og bruge en smule mere tid på at stille/skrive det. Som sagt er ikke sikker på hvad du mener |
Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.