Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skal man bruge facebook og lign.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis man starter en ny hjemmeside. Skal man så lave en fb side og lign til den. Eller hvad gør i
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej. Køb et domæne og et webhotel hos en website udbyder. Kan være UnoEuro, webhosting.dk, meebox eller en af de andre talrige udbydere der er. Installer et CMS, det kan være Joomla!, Drupal, Wordpress eller et andet og vupti, du har dig en hjemmeside. Helt uden Facebook.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 8. Jan 14
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

man skal ikke noget man selv kan bestemme. ville være en ide i hverfald

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gjort det for at promovere mig selv :) Det er også lettere at få folk til at se updates, tilbud osv.. du kender det fra dig selv sikkert :) hvor tit går du ind på f.eks. Streetman og kigger efter tilbud ? det gør du når du skal bruge det, og er tilbudet der ikke, køber du jo bare  noget andet fordi du står og mangler.. på facebook ser jeg tit, rigtig gode, tilbud som jeg bliver fristet af :) det giver bare noget mere salg hvis man kan finde ud af det :)

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

stilou:
Hvis man starter en ny hjemmeside. Skal man så lave en fb side og lign til den. Eller hvad gør i

Hmm, fejl 40 her. Misforstod dit spørgsmål i starten. Nej, det er ikke et krav, men som der bliver nævnt, så kan det være en rigtig god ting - hvis man holder det ved lige. Et like bliver jo delt på ens væg, så ens venner kan se hvad man liker. Sådan noget kan godt skabe ringe i vandet, hvilken kan give en positiv effekt til din side, og om ikke andet, så din Facebook side.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja det var også lidt kort beskrevet.
Men ja jeg mener om det ville være dumt at ikke tilknytte div sociale medier. Eller om i syntes i får meget ud af det
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :
For bruger slet ikke fb selv. Har aldrig haft en profil.
Tilmeldt 8. Jan 14
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

det kommer jo an på hvad hjemmeside omhandler osv er det salg. ville det være en god ide kunne måske få flere kunder til eller andet men du kan jo prøve dig frem. med en fb side hvis du måske kan afslører lidt om hvad der skal være. på din hjemmeside kan vi måske hjælpe dig lidt mere samt bedre

Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kommer til at omhandle bank, og realkredit, lån ogsådan noget, jeg kommer til at tilbyde 2 ting, overvågning af realkreditlån samt udarbejde budgetter til private
Tilmeldt 8. Jan 14
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

okay hvis du vil åbne en bank ville jeg da nok lægge den å facebook osv 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)