Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er prestashop svær

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 128
Fra  www.dingodeven.dk og www.batterilyset.dk(administrator) Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Så et lille job på 2-3 timer om ugen. Det er nogle mennesker som ikke har tid eller viden til at oprette deres webshop. De vil det skal være i prestashop. Jeg kan lave hjemmesider i wordpress, men har aldrig prøvet det andet.

Er prestashop meget svær og hvor kan man lære om det, kursus eller lign?

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm. Umiddelbart kan man ikke sammenligne Wordpress og Prestashop. Begge systemer kan anvendes til webshop, men her er Prestashop nok noget mere gearet til dette formål.

Prestashop har mange muligheder for anvendelse og opsætning, så om det er svært at bruge, er ikke til at sige.

Selv har jeg arbejdet med Wordpress i rigtig mange år, og først nu her er jeg begyndt at kigge på Prestashop - hvilket er en forholdsvis stor - MEN SPÆNDENDE - udfordring. Der er rigtig mange muligheder for opsætning i Prestashop.
Selve brugen af det, synes jeg ikke er noget problem. Der, hvor jeg synes at se en udfordring, er ved det opsætningsmæssige, hvis du gerne vil tilføje og tilpasse moduler til systemet. Det kan der godt være noget gode udfordringer med, men så lærer man også en hel del om, hvordan systemet er bygget op.

Man skal huske på, at de to systemet ikke ligner hinanden overhovedet. Men prøv eventuelt at downloade WAMP eller andet lokal serverprogram til din PC, og installer en Prestashop på den, så kan du arbejde lidt med det, og lære det at kende. 

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)