Hej Amino'er, Ja, jeg er lidt i god tid mht. til praktikpladsen. Men jeg er også på jagt efter et passende studiejob og det må gerne være snarest. Jeg har netop afsluttet 1. semester på Multimedie Designer uddannelsen på IBA i Kolding. Oprindelig er jeg uddannet kontorassistent med en merkonom i Ledelse og en merkonom i Økonomi og Ressourcestyring. Efter noget overvejelse, besluttede jeg mig for at kaste mig selv ud på dybt vand og gå tilbage til skolebænken, hvor jeg sidder idag. Jeg er 33 år bosat i Vejle og drømmer om et studiejob hos et lokalt web-bureau (Vejle-Kolding-Fredericia). Lidt om mig: Jeg arbejder systematisk og angriber enhver opgave med åbent sind. I mig får I en person der allerede har værdifulde kompetencer indenfor international projektledelse, support og undervisning af kunder, samtidig en nybegynder indenfor web-udvikling, men som brænder for at lære noget nyt. Se meget mere om mig her www.laboremus.eu Kontakt mig endelig for yderligere informationer. Ser frem til at høre fra jer. Hilsen Jasmin |
Kommende Multimedie Designer søger praktikplads forår 2015 eller studiejob NU
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)