Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vær ærlig!!!

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stampe,

 1000 tak for din positive tilbagemelding. Det er rigtigt. -nu skal vi have nogle kunder i butikken.

Mvh

ICSmile

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har desværre ikke noget nyt at byde ind med, men når det er ros, kan man ikke høre det for mange gange Smile

Det er meget nemt forståeligt, og jeg tror helt sikkert at det vil give en del kunder, med mere i indkøbskurven end de egentlig havde planlagt = super arbejde!

Det grafiske er helt vildt flot, og jeg tror det rammer din målgruppe meget præcist.

Desværre er jeg ikke med i din målgruppe, ellers skulle jeg nok få brugt alt for mange penge i din shop!

Godt arbejde, og held og lykke i fremtiden! 

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er undertegnet der har leveret løsningen, så vil også lige sige tak for kritikken.

Jeg har fået rettet buggen i prisoversigten, den smuttede lige ... kom gerne med mere.

Er ikke helt enig om at times new roman ikke kan bruges - men må jo lige genoverveje mig valg når flere har sagt den ikke er helt perfekt.

Edit: Konen sagde den heller ikke duede, så nu er den skiftet... dog mangler det lige i top menuen, som er lavet i grafik ...

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashiontrade:

Også mange tak til dig Emil for din konstruktive kritik. Hvad har du ellers af gode ideer til promovering af www.prettyacc.dk ?

Mvh

 IC

 

Tjaaah, promovering... hmmm... det skulle jo helt sikkert i nogle blade. Du kunne prøve at skrive til et par redaktioner, og høre om de kunne tænke sig at lave noget om dig, din butik og hvad man nu ellers kunne finde på :)

Måske sende et par postkort (med dit tryk på) med i en forsendelse...?

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian,

 Mange gange tillykke med den positive kritik.

 IC

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashiontrade:

Tak for svaret Martin M. Hvad er shopidex.dk ?

Mvh

 IC.

Shoppingindex.dk er blot en link portal som muliggør det for dig at få links til din side med netop det keyword som du gør brug af i din SEO strategi.  + at du modtager nogen af de besøgende som kommer forbi siden.

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vildt flot side og kanon rabatordning. Jeg er lige i din målgruppe og vi elsker at spare penge... Men hvem gør ikke det;0)

En lille ting vedr. formuleringen på forsiden. Vi har alt det accessory du går og sukker efter. Lyder ikke godt i mine ører... Måske: Vi har alle de accessories du går og sukker efter.

Vi handles helt sikkert ved:-) 

  

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret i formuleringen - det er rettet til.

Glæder os til at ekspedere din order :-P

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det pynter at du har skíftet ´Times New Roman´ ud.

 

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Sørensen - cygnet:

Du har ret i formuleringen - det er rettet til.

Glæder os til at ekspedere din order :-P

"Vi har alle de accessories du går og sukker efter. Oplev hvordan vores accesSories kan give din........" - mangler lige stadig et S

"Og ja - rabatten gælder hele købet." - ville lyde mere imødekommende med: Rabatten gælder naturligvis hele beløbet

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)