|
Hej Fashiontrade - jeg har sendt dig en PM! :)
Husk altid at søge efter bugs, inden sitet lanceres 100% - Men ellers er designet pænt og interessant. |
Det er K. Sørensen.
Kender du ham?
IC
Debat
|
Hej Fashiontrade - jeg har sendt dig en PM! :)
Husk altid at søge efter bugs, inden sitet lanceres 100% - Men ellers er designet pænt og interessant. |
|
Det er K. Sørensen. Kender du ham?
IC |
|
Hej CPU fan. Tak for din opdagelse. Det er rigtigt set. Det skal vi vist have rettet. Mvh IC. |
|
Hej Nicosia, Tak for feedback og kritik. Jeg har sendt dig en mail. Mvh IC |
Nej, website? |
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
|
Jeg synes den ser super fed ud. Det eneste der lige springer mig i øjnene, er fonten på overskrifterne i menuen til venstre (ex. MissCo Girl produkter, Indkøbskurv osv..) Der har du/i brugt en font med fødder der ikke gør sig så godt på web, synes jeg altså.. (Times ?) ( <li class="niv1"> hvis du skal ind og kigge på det) Ellers en rigtig flot side, I.C. |
|
Jeg er nødt til at spørge ham først. Er det ok jeg vender tilbage senere? IC. |
|
Hej Thorborgs Vidner, Mange tak for kritik. Vi kigger lige på det. Mvh IC |
No prob, men jeg spørger altså bare fordi jeg "samler" på folk der kan finde ud af at designe til vores tidsalder. Dem er der nemlig ikke mange af.. |
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
|
Rigtig fornuftige skruet sammen. Det er overskueligt, og jeres nye rabatordning er også til at forstå, eftersom det skifter alt afhængig af hvor mange vare man har lagt i kurven. Og det grafiske spiller jo også bare.
Så lad os da bare håbe du får nogle kunder i butikken!
|