Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bloggere - Værdi, modkrav mv. ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bliver ofte kontaktet af bloggere som gerne vil have nogle varer mod at skrive lidt på deres blog.

Lige så ofte søger de goddiebags til events som ikke omhandler mine produkter, men hvor de så lover "omtale" mod gratis snoller.

Jeg har mere end svært ved at vurdere værdien af disse arrangementer, så måske er der nogen der kan komme med nogle gode råd/regler for hvad man generelt bør sikre sig, eller få med i aftalerne, så det ikke blot er penge ud af vinduet ?

Selv tænker jeg at f.eks et permanent link fra en velbesøgt blog kunne være en ting - men igen, hvad værdi har det ? 100 kr - 2000 kr eller kan man ikke måle det sådan.

Blot at levere slikket sammen med 100 flyers ( der måske ligger gemt væk i et hjørne) tror jeg selv har nul værdi :)

Lad mig høre hvad i tænker om emnet generelt, og som sagt gode tips - set fra yders side..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:10

hvis du vil ha' fuld udbytte af andres events, bør du selv være til stede med en stand med reklamer.

Salgsværdien af blogindlæg er som regel lille og vil have en kortvarig effekt på besøgstallet, men er seo-mæssigt en rigtig god idé, da det kan give nogle gode stærke indgående links. I mine øjne er en god lang artikel med billeder og et link på en velbesøgt blog mindst et par hundrede kroner værd.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:18

Karsten Sønderup Hansen:
I mine øjne er en god lang artikel med billeder og et link på en velbesøgt blog mindst et par hundrede kroner værd.

Wink Men sker der ikke "ofte det med blogge, at de med tiden "dør hen", eller bliver slettet.

Er det ikke lidt med Blogge, som det er med Link kateloger, at disse også skal være aktive m.m. Ellers har det ikke den store effekt.?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:23

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
at disse også skal være aktive m.m. Ellers har det ikke den store effekt

Det er korrekt, derfor skrev jeg også velbesøgt og kan give.Smile

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:26

Karsten Sønderup Hansen:
Det er korrekt, derfor skrev jeg også velbesøgt og kan give.Smile

Yes

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46621
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:32

Jeg ville ikke være "sponsor" for sådanne arrangementer med mindre det var inden for noget jeg havde med at gøre eller jeg selv havde en stand. Jeg tror ikke det giver spor andet end udgift

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:50

Tak for input.

Ja, det er specielt linkværdien jeg tænker på, men også har svært ved at vurdere værdien af.

Nu kan jeg se den sidste der har skrevet siger hun har 80.000 læsere om måneden - det er dog en god del.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)