Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil arbejde gratis for dig ..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Nov 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej,

Mit navn er Habibullah. Jeg har boet i Danmark i knap 2,5 år og går pt. i skole på KVUC. Jeg leder dog efter noget arbejde i min fritid for at styrke mine kvalifikationer og få noget erfaring. Jeg bor på Østerbro og er villig til at arbejde i stort set hele København. 

Jeg vil derfor gerne tilbyde at arbejde 2-3 måneder gratis. Mit eneste krav er, at jeg efterfølgende får en anbefaling, hvis du har været tilfreds med mit arbejde (og så håber jeg selvfølgelig på et fast arbejde).

Jeg leder efter noget praktisk arbejde (hvor jeg kan arbejde med hænderne).

Jeg taler engelsk på et godt niveau og dansk på et forståeligt niveau. Smile 

Håber at gøre fra dig. 

Tilmeldt 4. Nov 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg glemte at skrive, at der skal være tale om et fritidsjob efter kl. 3 i hverdagene eller i weekenderne. Smile

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 18:41

Hej Habibullah, jeg synes, du skal være mere målrettet. Find ud af, hvad du helst vil arbejde med, se efter job på Frivilligjob.dk, eller slå dit tilbud op på Amino igen.

Hvis du ikke ved, hvor du vil hen - bare sådan cirka - er det mest af alt spild af din tid og dine gode kræfter. Smile

God jobjagt.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 19:18

Som Louise skriver det, bliver du nød til at være lidt mere specifik. Hvad kan du, hvad har du af erfaring og hvad foretrækker du at arbejder med?

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)