Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Plakatproduktion

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 8. Jul 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har et par ideer til noget plakatproduktion som jeg tænker at gå videre med.

I den forbindelse vil jeg høre om der er nogen der kan anbefale et eller flere gode IT programmer at fremstille plakater i. Min tanke er at plakaterne i første omgang skal kunne printes i A4 og A3 format - hvis det har nogen betydning for valg af program. Det vil med fokus på kulørte plakater, så vi er ude i noget med farvet baggrund med tryk "ovenpå".

Jeg ved ikke om WORD vil være et "godt" nok program til plakatproduktion eller om jeg skal over i noget InDesign eller Photoshop, det ved I sikkert bedre end mig, så alle forlag er velkomne.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:12

Vil bestemt ikke anbefale Word ifm. grafisk produktion.

Umiddelbart kan du sagtens "nøjes" med ét program, f.eks. Photoshop, men det mest ideelle er nok en kombination af dette og Illustrator eller InDesign

Fra Kalundborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 185
Fra  Art of Fredskov Skrevet kl. 14:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Står du selv for det grafiske skal du nok investere i Photoshop, Illustrator og InDesign.
Står du kun for tryk vil der typisk være noget software med til printeren som du kan bruge, her kan du desuden supplere med ovennævnte i tilfælde af en kunde har problemer.

Er det i øvrigt færdigprint du laver kunne være interesseret i at levere nogle design til art print, se evt. www.fredskov.com

Fra Allerød
Tilmeldt 8. Jul 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 16:58

Takker for Jeres svar :-)

Tror så jeg satser på Indesign pakken, som umiddelbart virker som det der vil fungere bedst for mig.

Har tjekket at man kan se diverse hjælpe videoer på youtube, så det skal lige granskes lidt.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)