Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grib altid alle chancer og spark røv :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I tirsdags kom jeg ved et uheld til at deaktivere min adblocker. Det skulle jeg aldrig have gjort, for jeg så pludseligt annoncer på Facebook.
Jeg kom til at klikke på en annonce. Ups!
Det var fra Elance og om en konkurrence hvor man kunne vinde penge til at få udviklet ens ide.

Det var på deadline-dagen jeg så det og klokken var mange, så tænkte først at det var ærgerligt at jeg så det så sent, fordi jeg jo ikke kunne nå at deltage så.
Jeg var lige kommet hjem fra en fødselsdags-receptions-ting og jeg havde arbejde der skulle laves. Faktisk spildte jeg allerede tiden med at være på Facebook og konkurrencer var slet ikke på programmet.
Endte dog med at give pokker i det og se hvad deltagelse krævede; lidt navn + diverse data og 2 x felter på max 500 ord (den ene vist nok kun 300 ord).

Jeg skulle kort beskrive min ide og hvordan jeg konkret ville udvikle den via elance hvis jeg vandt.
Det tog et sted mellem 30-60 minutter.

I går aftes fik jeg af vide at jeg var blandt de 40 vindere på verdensplan og at jeg fik 2.500$ som jeg blot skal bruge på Elance inden den 30. januar. Nu er der travlt med at skrive kravsspec, for vi har MANGE fede ideer til hvordan vi gør DIVE.in til verdens fedeste medie for dykkere og nu har vi både ressourcer og en stram deadline at arbejde med.

FUCKING HELL!!! Fingeren ud af røven og i gang!

Grib altid alle chancer og spark røv!!! :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Man er ihvertfald ikke heldig, med mindre man opsøger heldet ;) Tillykke med præmien, og god vind med projektet!

Fra Kalundborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 185
Fra  Art of Fredskov Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

God lille ankedote til fremtiden :)

Og tillykke med det!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)