Jeg har et antal forskellige webshops, hver med 2 til 4 emails og efter at Googleapp ikke længere er gratis, så er det efterhånden noget af en omkostning.
Findes der en mail service til rimelige priser, hvor jeg kan have 5 forskellige domænenavn og hver med 2 til 4 e-mails, så i alt ca 20 emails på 5 domæner?
Lav dine konti på de forskellige webshops som catch all. Det vil sige, at du ikke behøver have 2-4 forskellige mail adresser på hver mail, men blot kan nøjes med en. En catch-all konto, fanger alle mails til det domæne. Hvis du bruger en ganske alm mail klient, som fx Outlook, ville du kunne lave en mappe for hver konto du har brug for. Så fx at chefen@webshop1.dk ryger ind i den mappe der hedder admin på webshop1, mens support@webshop1.dk ryger ind i mappen support osv. Selv om du kun har en konto for hver shop.
Det bliver også hurtigere at checke post, da den ikke skal logge ind på 4 forskellige konti, for at checke alle mails fra webshop1.
Jeg bruger ikke selv Google's mail klient, men Outlook, og det fungerer fint... :) Eneste problem ved denne løsning er, at du ikke kan sende fra fx chefen@webshop1, eller support@webshop1... Typisk så sender jeg kun fra en konto, lige meget hvad henvendelsen drejer sig om :)
Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk