Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designermøbler-salg på nettet?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg kunne godt tænke mig og forhøre mig omkring, der er en herinde som kan fortælle mig hvordan det ser ud med køb af designermøbler på nettet. Snakker ikke om møbler til over 20 tusinde.. Men generelt møbler på nettet, som er lidt dyre, ting til ens bolig altså.. Hvordan ser det marked ud, tænker selv det er et ego betonet produkt, og derfor køber folk det i butikker, og for at prøve varen selvfølgelig.
Hvad er jeres holdning til det, er der et marked for det? Har selv kigget på dst.dk, men kan desværre ingen statistikker finde omkring det, dog ved jeg at 42% af dem som har prøvet og handle på nettet, danskere, har købt ting til boligen. Men jeg lutter øre.

mvh 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej VH

Jeg tror, at hvis man udelukkende forsøger sig med salg af deciderede designermøbler, og ikke blot "design møbler", så skal man virkelig arbejde hårdt. Salg af designermøbler online findes, men hvor mange ud af 1000 netshoppere er kunder til møbler til måske kr. 8-10.000 - personligt ville jeg aldrig købe så dyre møbler over nettet, eller ihvertfald ikke uden at have set møblet i virkeligheden først. Men salg af møbler fra under kr. 1000 og op til måske kr. 8000 tænker jeg nok der kan være et marked for - der findes allerede mange online møbel netbutikker med salg af både "design møbler" og "designer møbler" - der er en vis forskel mellem de to begreber.

Sidst, så tror jeg også "Ting til hjemmet" indbefatter brugskunst, boligartikler, belysning, vvs og deslige, så hvor meget af de 42% der omhandler møbler og måske endda designer møbler, skal jeg ikke kunne gisne om, men tror langt langt størstedelen skal lægges ved de andre produktgrupper.

Uanset ovenstående, så ønsker jeg dig al mulig held og lykke med projektet :)

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)