Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paypal problemer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 03:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Aloha,

Bander og svovler i andre også over Paypal? Og kender i nogle tricks eller alternativer?

Jeg skal overføre omkring $2500 til min service provider i USA, men det kan jeg ikke bare sådan få lov til via Paypal. Problemerne er:

1) Hvis jeg overfører fra mit Lån&Spar visakort, så kan jeg kun overføre til min service provider's almindelige Paypal konto hvilket koster ham over $100. Jeg kan ikke få lov til at overføre til hans premium account.

2) Jeg kan ikke overføre penge fra en bank account via Paypal, selvom det kunne gøre at min service provider ikke skulle betale over $100 i gebyr.

Findes der nogen gode alternativer til Paypal? Det er til at få roterende fis af Paypal og dets begrænsninger og deres support er ganske enkelt frygtelig (vent 2-3 dage, hvorefter man får et ubrugeligt standard svar).

Tak for hjælpen, mvh. phi

Genvejen til en fantastisk blog

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:00
Fra Randers
Tilmeldt 3. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 20:59

Neteller.com jeg er dog i tvivl om de allerede har lukket for kunder i USA.

Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 10:30

Du skal holde det enkelt og nemt på Paypal.

Modtage betalinger fra kunder og sende betalinger + hjem til din egen konto.

I mit andet virke, hvor jeg tit taler med mange kunder, har jeg hørt skrækhistorier omkring "Frozen accounts" og en masse andet hos Paypal, og folk mister ALT. Deres kundeservice ér forfærdelig og ventetiderne enorme, selv når man ringer derind.

Paypal kan godt fungere, men deres gebyrer er lidt høje og som sagt, skal man ikke have for mange penge flyvende rundt på sin Paypal account. Hvis folk, med stjålne kort køber på dit site fx., kan du også risikere at Paypal lukker din konto m.m.,

Jeg har ikke de store personlige erfaringer med Paypal, men har snakket med en del kunder som har.
Derudover har Paypal også en del begrænsninger, mht. hvad du må sælge på et website som skal have en Paypal-Button. Fx alcohol, erotiske materialer, tobak, kosttilskud m.m.
Kunne være spændende at høre, om folk har andre erfaringer?

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 20:45

Jeg har vel overført og selv modtaget flere tusind dollars over tiden - dog ikke på samme tid. Har aldrig haft problemer med Paypal.

Men i dit tilfælde vil jeg overveje om du ikke burde få dem overført via bank til modtagerens bank? bare husk dit IBAN nummer - men det ved banken ellers står det i på din netbank 

Supply Chain blæksprutte

Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 08:53

Jeg tror også det ender med at jeg overfører pengene direkte, men det er da belastende at man ikke bare kan overføre penge direkte fra min alm. konto til min Paypal konto.

Og lad der lyde en generel advarsel mod Paypal support - den er den værste jeg nogensinde har oplevet.

Genvejen til en fantastisk blog

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)