Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg mangler 20 Millioner til seriøst projekt:)

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

se Kasper

Det er noget der kan bruges til noget

konkret information om jeres RET SÅ FEDE IDE

det er de bedste rammer i rent fysisk har til en evnt serie i en samlet pakke, spring faldskærm uden at flyve det er sq COOL, slap af i en off road gocart, og nyd udsigten fra himlen jo jo det kan bruges

Venligst

René Buch

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 10:50

Hej,

Hvad koster en tur i sådan en fætter i England? Hvad er folk villige til at betale for en tur?

Umiddelbart vil jeg sige at der skal mange mennesker igennem hver dag før det bliver en rentabel forretning. Det er jo ikke nok at bygge tunnelen, der skal nok også afsættes midler til drift, vedligehold etc. Der er sikkert også nogle myndighedskrav til drift af den.

Jeg tror måske at prisen bliver for høj til typiske polterabends, men måske vil det tiltrække faldskærmsfolket da de vil kunne lege i luften året rundt i den, og måske endda træne noget formationsspring.

mvh Carsten

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 10:55

Carsten, det er vi netop ved at finde ud af :)

Vi er selvfølgelig ved at lave budgetter osv.. :) Jeg skal nok komme med mere information, om afkast, osv..

Korntrold, ja altså, vi har en tur op i vindmølle, køre gokart, en skyventure (håber vi), vi har købt RC-biler til off-road kørsel.

+ vi har egen legeplads, med trampolin, hockey bane, fodbold bane. og mange andre ting.. Vi vil have at ingen skal føle syg tilsideset dernede, fx små søskende.. der er noget for alle og plads til alle..

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 11:00

Alle de andre skyventure tunneller er sat op enten ved tætbefolkede områder eller ved stor forlystelsesparker... og det vil den OGSÅ skulle i DK for at kunne kører rundt tror jeg umiddelbart. Altså genting highlands, KL, universal studios, Hollywood, fortbragg  og så lars tyndskids mark... nej vel.. Skal sådan en maskine op og kører i dk - SKAL den stå umiddelbart op af en anden attraktion for at kunne tiltrække nok opmærksomhed....

Det er ihvertfald min umiddelbare tanke...

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 11:01

hej karsten

se lige den respons du har fået efter du har meldt ud omkring hvad det drejer sig om

indlægne har taget en proff drejning til at omhandle udgifter afkast lovkrav kundegrundlag og meget mere.

Kan godt se med de muligheder i har pt så er det en ret så indlysende vej for jer at gå - men nok ikke noget jeg ville sætte gryn i dels fordi der skal rigtig mange gæster til for at der er en fornuftig exit for investor efter eks. 10 år - på den tid skal du have tjent rigtig godt HELE TIDEN

Venligst

René Buch

Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 11:05

Jeg kender en del til skydiving i danmark og for mig vil det helt klart være en fordel hvis du kan gøre den transportabel, altså at I tager rnudt til de springstævner der findes.

Faldskærms folkefærd er nogle atypiske mennesker 2 klubber med en indbyrdes afstand på 50 km kan ikke samarbejde og de køber så hvert deres fly, mendet resultat at det er en dårlig forretning for dem begge.

Jeg vil få unionen til at garantere minimum antal timer hver år.

til information så købte unionen et fly for nogle år siden til brug for deres medlemmer den flyver nu i Norge for der kan den tjene flest penge, så I skal være opmærksom på at de evt vil have den til at stå i Tyskland for der er det den bedste forretning, selvom I regnede med at den skulle tiltrække flere kunder til jeres øvrige forretning.

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 11:13

Har i iøvrigt haft kontakt til SkyVenture??? For umiddelbart virker de meget selektive inde på deres hjemmeside ang. hvor der kan stilles sådan en tunnel op??

JH
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 11:17

Venligst

René Buch

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 11:21

Ja vi har en god kontakt til dem....

De har nok ikke regnet med vi havde en god power source ;)

Okay.. Vi arbejder videre...

Jeg skal nok opdatere om nyt herinde engang i mellem ;)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:54

OK - så kom der fakta på bordet.

Af billderne på jeres go-cart-side ser det ud til, at I har landbrug kørende ved siden af den anden virksomhed.
Hvis det er tilfældet, er det muligt, at I kan søge et EU-tilskud til jeres projekt. Ikke i 20mill-klassen, men ½ eller 3/4 vil jo også være et skridt på vejen?

mvh Hans
Side 3 ud af 4 (31 indlæg)