Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg mangler 20 Millioner til seriøst projekt:)

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/25/2006 8:20:01 AM Forfatter: Smith

Så fortæller vi om ''DEN'' så kan andre være før os.

Hvis din idé er så god som du tror, så vil der jo være konkurrenter rimeligt hurtigt efter at du er startet op.

Er overraskelsesmomentet virkelig så vigtigt for projektet??? eller er det bare fordi at det ligger dybt begravet i dag, at det er "godt" at være først???

Alt om både i Danmark

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 09:35
Du er 17 år og forsøger at få nogle millionære i tale ved at sige at du har det perfekte projekt, men vil ikke afsløre nogle detaljer... Tror ikke nogen forretningsfolk vil kunne tage projektet eller dig seriøst sålænge du ikke vil afsløre detaljer. Som hr. Thorborg siger man skal altid være åbne med sine planer, og spille kortene ud istedet for at sidde med dem tæt ind til kroppen. Man skal selvfølgelig ikke smide sin forretningsplan ud til offentligheden hvis I overhovedet har udarbejdet sådan en...

Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com

Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 10:05
Dvs 10.000kr x  2000 personer som indbetaler.
Så er den betalt og de får så timer de kan benytte..
Er folk friske nok til at prøve sådan noget?
Mvh. Kasper

Måske hvis vi snakker en tur ud i rummet...

Kan du slet ikke løfte lidt mere af sløret?

mvh. RENEGADE

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 10:18

Hej Kasper

Du vil nok komme til at høre en hel del gange at dit projekt opfattes lad os sige "alternativt" lige indtil du ligger lidt facts frem omkring det projekt.

Men lige min holdning til en investering i dit projekt.

Skal jeg ligge 10.000 gryn i din lomme kan du være sikker på jeg vil kræve du MINDST opretter et ApS og jeg får A anpart i dette selskab for på den måde har jeg stemmeret og måske en bestyrelsesplads alt efter de regler du sætter op for det ApS. grunden til jeg krævet et selskab bag projektet er at du derved ikke kan trække penge ud af projektet uden der er belæg / kvitering for alle poster.

Vil lige tilføje at jeg skam tror på du har de bedste hensigter for alle parter, men det er bare de ting jeg ville kræve som evt. investor.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 10:23
Er folk friske nok til at prøve sådan noget?

Ja.. naturligvis... der findes folk der oplyser deres kreditkortnummer til en konkurrence de aldrig har været med i... der findes folk der sender millioner til Nigeria for at købe en væske der kan lave papir til penge... o.s.v.

Men hvis du vil have nogle seriøse investorer på banen... og ikke leve af at svindle.... så er det et helt andet spil.

Altså buddy!!  ALLE mangler sgu 20 mills til et eller andet projekt - wanting it isn''t enough....

JH

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 10:29
tihi jeg kan da godt nøjes med 10 mill eller bare 1,5 af dem *GH*

Venligst

René Buch

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 10:35

Okay..

Først vil jeg gerne have i ikke kigger på min alder. Det er min far og jeg som har lavet planerne, han er bare ikke så aktiv i sådan noget debat, da han nøjes med at læse.  Han siger selvfølgelig nogen ting jeg skal spørge om osv.

Facts på bordet then.

I kender alle de TV-programmer hvor folk er vægt løse?

Der er en del faldskærm udspringere i danmark, ca 1-2 gange om året tager de til England for at benytte en SkyVenure
En stor vertical tunnel drevet af vindkraft.
Se mere på www.SkyVenuture.com

Hopper man ind i den fungerer, det lidt ligesom en bold på toppen af en springvand. Du flyver simpelthen rundt, hvis i downloader videoen inde på hjemmeside kan i få en demonstration af hvordan.

Tricket i hvorfor vi netop skal være først er af flere grunde, på vores jord har vi en vindmølle som kan levere strøm til 450 husstande om året, hvorfor ikke bruge de kwh på at få en SkyVenture op?

Vi har allerede dialog med Team Denmarks Sky  Diving.
Ikke langt fra os, ca 3 km ligger der en lille flyveplads. Der kan man evt opsætte fly til rigtigt SkyDiving.

Da vi har et off-road gokart center kunne man skabe en seriøs event til polterabender, firma fester og meget mere.

Derfor har vi tænkt os at få fat i en SkyVenture.

Nu ved i hvad vi har i tankerne. Er der mere i ønsker at vide? :)

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 10:43
Uden at du løfter sløret for jeres idé er der jo stadig mange faktorer jeg mener en investor ville være interesseret i at vide.

Jeg tænker bl.a. på den kalkulerede risiko og forrentning af investerede midler. En investor vil vide hvor meget man kan tjene pr. år for de investerede midler og hvor stor udgør risikoen for at miste pengene - f.eks. ved konkurs eller lign.

Stod jeg i din situation ville jeg udarbejde en "appetitvækker" som du kunne vise evt. investorer, og såfremt de var interesseret i projektet, prøve at få en hemmeligholdelses og uudnyttelseserklæring underskrevet inden du lægger kortene frem.

Jeg skal dog ikke kunne sige, om der er nogle investorer der er villige til at underskriv sådanne papirer...

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 10:46
Det lyder meget spændende... men som investor hvad får man ud af det ud over rabat på events?
Får man et årligt afkast af et evt. overskud?

Tror du skal nedskrive en investeringsprofil som giver en mulig investor et overblik over hvad han/hun får ud af at skyde penge i projektet.. Det kræver budgetter for ALT vil jeg mene...

Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 10:47
Dejligt med noget info. Du fremstår mere seriøs nu...

Og sådan en maskine koster 20.000.000,00 dkk ved kasse 1 ??? altså hvor meget afkast kan man forvente af en investering til 20m .. jeg mener giver det meningen med markedsprisen for sådan en tur og kapaciteten? Og hvor meget vedligehold, afskrivning kan man forvente på sådan en tunnel..

Jeg kan godt følge ideen med at bruge jeres egen vindmølle til at leverer strømmen MEN strømmen bliver vel ikke gratis af at den bruges på en SkyVenture - altså den strøm kunne vel have været solgt?? Så det er en offeromkostning for vindmøllens økonomi.

JH

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)