Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg mangler 20 Millioner til seriøst projekt:)

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej :)

Jeg mangler ca 20 Millioner til et meget seriøst projekt.

Jeg og min far vil have dette oppe og stå inden 1 år, vi vil helst ikke fortælle så meget lige pt men det kommer..

Bankerne er dyre at låne penge i, investorer hvor finder man siderne eller menneskerne? Jeg er sikker på vi kan overbevise dem om at hjælpe os økonomisk......

Noget lidt andet.

Ville i kunne finde på at forudbetale 10.000kr til en spærret lukket konto til projektet.. De vil stå på kontoen 1 år frem som er maximum tid det skal tage at starte op.
For de 10.000 for i en slags "gavekort" altså tid eller hvad man skal sige hos det vi nu laver :) Dvs, du køber produktet før det er oppe at køre.. ( ligesom firmaer gør med flyrejser, betale 1år før og få rejsen % billigere)

Hvis projektet ikke er kommet op endnu inden det år er gået vi i få samtlige penge tilbage. Det er altså ikke noget Nigeria projekt :)

Mvh. Per og Kasper Smith
Far & Søn
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 00:41
Dato: 1/25/2006 12:09:23 AM Forfatter:Smith
Jeg mangler ca 20 Millioner til et meget seriøst projekt.
Jeg og min far vil have dette oppe og stå inden 1 år, vi vil helst ikke fortælle så meget lige pt men det kommer..

Hmm

Come on, det er for nemt det der....

De bedste hilsener  /  Best regards

Mark Ceesay

Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 00:42

Lad mig sige det på en pæn måde,,hvis du ikke letter sløret for det projekt I har igang, så vil jeg betegne det som et Nigeria projekt og det var jo ikke menningen vel??
Som nævnt før i andre tråde kan du ikke få ret meget brugbar modspil herinde fra  noget, ingen aner jo  hvad det drejer sig om.

held og lykke med det.
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 00:47

Hej igen

#2 hvad skal jeg med det svar?

#3 -  Ja jeg ved det bliver lidt ala nigeria.. Men altså..

Der blev skrevet i andre tråde at  der sidder millionærer og kigger med her.. Hvis de måske opfanger denne tråd bare lidt interessesant håber jeg på respons, så får de selvfølgelig nogle ting at vide.

Det drejer sig om nogle ting indenfor event branchen altså ting til polterabender osv.

Der findes 2 i Europa. Den ene i England og den anden i Madrid, og så en del i USA.

Derfor vil det klart blive et hit i Danmark, og jeg vil derfor ikke have nogle stjæler min ide. Især ikke fordi vi er ved at få lavet kontrakt på at vi er de eneste i Danmark som må købe fra dem.

Håber det måske besvarer en tvivl.?

Eller skriv lidt igen.

Mvh. Kasper
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 01:00

hej

jeg har med dyrt købt erfaring lært at finde grænse på hvad man kan løfte sløret for - men ikke i dette forum - har lutter positive ting at sige om Amino-folket.

mit ård til jer vil være at i sætter jer ned at lave et så udførligt idegrundlag som overhovedt muligt uden af afsløre de ting der lige gør jeres koncept til noget unikt og ja jeg kan godt forstå din tilbageholdenhed.

Men står i ikke frem med visse AFGØRENDE oplysninger set med investors øjne så finder i ALDRIG en eneste krone.

Kan oplyse dig om jeg tidliger har fundet investorer på nette. 

Venligst

René Buch

Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 01:04

Du skriver 20 mil. (det er jo ikke småpenge).

Hvis jeg forstår dig ret - så siger du, at det er dyrt at låne i banken. Mon
ikke den første forhindring ville være om du overhovedet ville kunne låne disse i banken ;)
Når du skriver det er for ''dyrt'' - så klinger det lidt i mine ører, at der er en vis
usikkerhed i dit projekt. Hvis du mener at dit projekt klart ville blive et hit så ville
de 20 millioner vel hurtigt kunne tjenes ind. Hvis din usikkerhed ligger i at dit projekt ikke ville
kunne tjene renter ind - ja så har jeg svært ved at se, at du ville kunne opnå x*10.000 kr. hos
vildt fremmede personer. Du nævner at de 10k ville blive betalt tilbage hvis projekt ikke
blev til noget efter 1år ''altså ingen success'' - Jeg formoder du skal bruge de x*10k til dit projekt
så hvad ville der være at betale tilbage på.

Jeg har prøvet at besvare på en så konstruktiv måde - men må nu indrømme, at det lyder
lidt ''meget'' ude i hampen. Med de ord vil jeg naturligvis ikke nedgører dine visioner - dit gåpå mod og
håber da, at du må opleve gode oplevelser på din vej mht. projekt. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:45

Den med at banker skulle være for dyre studsede jeg også over. En bank er vel alt andet lige billigere end investorer - jeg tror ikke at ret mange investorer vil lade sig spise af med 5% om året... det er nærmere xx % af virksomheden og så en god exit plan.

Selv hvis der sidder en med 20mio og læser med, er jeg ret sikker på at hans/hendes nysgerrighed langt fra er vækket nok til at gøre noget aktivt.

OT: Hvorfor kan man nu ikke engang redigere i 15min?

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 01:55

som et tillæg kan jeg oplyse at den investor der var med på mit tidliger projekt krævede 50 % ejerskab

i dag er det normalt med 20 % til 49 % og med exit efter 8 måske 10 år

Venligst

René Buch

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 06:24

prøve disse folk

mindste investering 15 millioner

3i Denmark

held og lykke

Venligst

René Buch

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 08:20

Godmorgen..

Grunden til banker er dyre er at der måske skal betales renter i x antal år, i har måske nok ret i at det måske er end bedre løsning end en investor.

Problemet er at forretningsplanen er lavet, så det som mangler er pengene og så køb af "DEN".... Så fortæller vi om "DEN" så kan andre være før os.

nsm70

Det kan du så have ret i.

Lad os vende den og sige vi ikke låner penge af banken..

Tror i folk ville betale x antal kr ? som forskud på en billet?

Så ligger pengene fast og så skal vi bare skaffe nok penge

Dvs 10.000kr x  2000 personer som indbetaler.
Så er den betalt og de får så timer de kan benytte..

Er folk friske nok til at prøve sådan noget?

Mvh. Kasper
Side 1 ud af 4 (31 indlæg)