Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefal revisor med styr på fradrag for erhversdel i privat bolig (ejendomskatter/ejendomsværdiskat)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Yiippie

Jeg arbejdede med Søren Lund dengang jeg var ansat advokat i Magnusson. Han var overordnet dygtig og spændte bredt. Jeg vil dog erkende, at jeg ikke ved, om dette lige præcis er hans spidskompetence - hans klienter var dog som jeg husker det, overvejende set erhvervsklienter, så det vil undre mig, hvis han ikke er bekendt med problemstillingen.

Giv ham et ring og hør - og du skal være velkommen til at hilse fra mig. Det kan næppe skade...

Mvh

Jørgen

Tilmeldt 4. May 08
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom gerne med flere anbefalinger.

Mvh

www.google.com

Fra Varde
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er altid velkommen til at kontakte mig på 50503460, så kan vi tage en snak om det.

Din Revisor ApS - Din samarbejdspartner indenfor revision, regnskab og rådgivning.

Læs mere på dinrevisor.net

Tilmeldt 4. May 08
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Bærentzen:
Du er altid velkommen til at kontakte mig på 50503460, så kan vi tage en snak om det.

Mange tak for tilbuddet Anders,
I første omgang leder jeg efter en rådgiver tættere på Nordsjælland. Det vrimler dog ikke lige med tilbud om assistance på dette område. Det er noget af en regel jungle.
Jeg leder stadig...

Som tillæg kan jeg sige at der ikke er foretaget vurderingsfordeling på ejendommen endnu. Og når det sker vil erhvervsdelen udgøre ca 35%. (jeg fik tidligere skrevet 10% men det var en fejl)

Et vigtigt spørgsmål er om det er muligt at omdanne den blandede ejendom til ren bolig igen hvis det skulle ønskes i fremtiden (skattefrit salg jvf. "parcelhusreglen).
Hele ejendommen er for nuværende anvendt til beboelse.

Mvh

www.google.com

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46843
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 4. May 08
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak

Cookie - John Hannover:

det der kan tonny fra http://www.erhvervs-consult.dk/ svare alt på, inkl. betydning af fradrag for forbrug i forhold til areal, hvilket ofte kan være af mindst samme betydning

vh

www.google.com

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)