Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til rekruttering, fremlæggelse mm.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 42
Fra  Glilet Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder helt på bar bund med en kæmpe idé. Det er ikke noget jeg selv kan fremstille, og aner ikke hvordan jeg skal bære mig ad.

Idéen er en smartphone. Ting vi endnu ikke har set, skabe noget helt nyt. Det er et kæmpe skridt at tage, mod noget mange mener er umuligt. Er dog selv typen der ser muligheder hvor andre ser begrænsninger, så det får mig ikke til at give op. Alt er menneske skabt, selv det "umulige".. 

- Hvor skal jeg starte?

- Findes der steder jeg kan fremlægge mine idéer?

- Skal jeg skabe det fysiske produkt før jeg finder investor?

Har intet start kapital, intet talent indenfor ingenør delen, skabelsen eller testen. Alt jeg har er idéen til at gøre dette projekt til noget stort! Hvad gør jeg?

Mvh

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror at det bedste du kan gøre, er at forsøge at patentere din ide (kan dog koste en hel del), og se om du kan sælge patentet på licensbasis til eksisterende smartphone producenter.

Det er ekstremt omfattende og dyrt at udvikle en mobiltelefon. Selv 100 mand skulle nok bruge mere end et år på det. Derefter skal den igennem et godkendelsesmareridt hos myndingheder. Derefter godkendes af de enkelte operatører etc. Det er ikke sådan ligetil at udvikle en smartphone...

Mvh Carsten 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)