Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hallelujah...

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Nu modtager jeg sikkert en masse had for denne kommentar.

MEN...

Syntes du ikke at du skulle gøre lidt mere ud af det end bare en hobbyvirksomhed, så du på dén måde IKKE skal være på kontanthjælp?

- På en eller anden måde bliver jeg lidt provokeret af dette indlæg, det virker som om at du ser kontanthjælp som din faste indkomst og at du så bare kan gøre hvad du nu lige syntes er sjovt?

JEG betaler for at du kan have det sjovt med din lille hobbyvirksomhed - i stedet for at bruge dén tid og energi du er nødt til at lægge i din hobbyvirksomhed på at finde et "rigtigt" arbejde?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:20
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

.....  

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:25

---

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SophiaNoori:
Problemet er bare - at kontakter du kontanthjælpskontoret - så registrere de det du siger selvfølgelig, og hapser min kontanthjælp hvis ikke de giver lov.

Hør lige en gang:
Hvis de hapser din kontanthjælp, er det fordi, du ikke er berettiget til den.
Hvis du er bange for, at en shopdel på din hjemmeside kan give anledning til dette, så drop den del og nyd din hobby.
Hvis du ikke vil droppe den del for at leve op til kravene for kontanthjælp, så drop kontanhjælpen.

Svaret ligger hos din kommune, som bevilger kontanthjælpen.
Hvis du har en indtægt, skal de kende den - ellers kan de ikke bevilge dig din kontanthjælp på det korrekte grundlag.
Og hvis du lyver eller fortier fakta i den henseende, er du social bedrager, og det kan blive rigtig dyrt - heldigvis. 

Så enkelt er det. 

Venlig hilsen
Hans 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:30
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

..

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hvis man driver salg og har en indtægt man bevidst ikke opgiver til kontanthjælps kontoret så ER man socialbedrager - uanset du heller vil føle dig som offer og kreativ.

Der er ikke så mange andre betegnelser, men vist vil kontanthjælpskontoret generelt hjælpe hvis de føler de kan stole på hvor meget du tjener og generelt er til rådighed osv - 

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Nyborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Adrup-Invest Skrevet kl. 22:37
Det var su'en jeg blandede ind i. Så tak for rettelsen John
/Steffen
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:44
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

ADHD og Autisme kan også være en kæmpe fordel, det kommer an på hvordan man ser på det.

Jeg er af den overbevisning at hvis du kan overskue at passe en hobbyvirksomhed, som selvfølgelig skal overholde alle de danske regler. Så kan du også passe en virksomhed som omsætter for mere, og du kan sågar også passe et normalt job - du skal selvfølgelig bare finde netop et job hvor dine "FRYGTELIGE LIDELSER" kan være en fordel.

Du har bare givet op og accepteret den hat som systemet har givet dig.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:47

Nej faktisk ikke. Jeg trives ikke blandt andre mennesker, larm og lys. Har kæmpet for min ''titel'' og efter 22 år har jeg endelig fået den sygemelding.. Så nej.. Jeg har en del behandling jeg skal igennem, og det skal jeg selv betale, min uddannelse til alternativ behandler, skal jeg betale 120.000 kr for, og det skal jeg tjene penge til... Jeg har ikke fået en hat.. Jeg har et problem, og det har jeg endelig fået anerkendt... 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:48

Jeg ser det desuden som en fordel. men det gør samfundet desværre ikke. Så et almindeligt job, er fuldstændig urealistisk at det kommer til at ske.  

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)