Jeg har som så mange andre fået en god idè.. Ultrakort drejer det sig om en online auktion. Jo jo bevares... der findes da et par stykker i forvejen, men jeg har en lidt anden indgangsvinkel til det og en masse gode idéer til hvordan jeg kunne tænke mig at det skal gøres. Jeg har snakket med et par webudviklere om projektet, og de synes begge at det er en god idé. Desværre har de ikke tid til at indgå i projektet lige pt. men anbefaler at jeg selv går i gang hurtigst muligt, da det er et godt koncept. Jeg har forståelsen for opbygningen og vedligehold af hjemmesider og webshops, men desværre rækker mine evner ikke til at programmere og sammensætte denne type site. Så umiddelbart ligger landet sådan at jeg enten skal betale mig fra det og få et firma til at lave siden, men jeg ved dog godt hvad det koster at få lavet en hjemmeside af denne størrelse, og med de "krav" jeg har, så løber det alt for hurtigt op! Alternativt er der muligheden der hedder at få sig en makker der kan programmere og udvikle siden ud fra mine/vores egne tiltag..! Hvilket jeg overvejer kraftigt, hvis jeg kan finde en der er dygtig og pålidelig, og har lysten til at hoppe om bord på dette spændende projekt?! Du skal gerne have et par år på bagen hvad design, udvikling, programmering o.l. angår. Desuden skal du, som jeg er det, være dedikeret, engageret og virkelig have lysten til at stå på egne ben med vores eget projekt. 50/50! Jeg håber at høre fra en eller flere dygtige amino´er der kunne være interesseret :o) Skriv gerne lidt om dine færdigheder og hvorfor jeg skal vælge dig. Mvh. Jesper |
Overvejer samarbejdspartner til spændende projekt.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)