Hej venner Christian Due og jeg afholder en lille netværksgruppe for webshopejere i Herlev en gang om måneden. Formålet er blot at lære hinanden at kende, at diskutere alt omkring det at drive en webshop, at blive klogere og forhåbentligt blive inspireret til at tjene flere penge i ens webshop. Det koster gratis at deltage og vi stiller øl og vand til rådighed for en 5'er. Kravet for at deltage er, at man har en webshop eller arbejde med e-handel på en eller anden måde. Du behøver ikke sige særligt meget, men det er cool, hvis du har noget at byde ind med! Du kan se mere her: http://www.ecommercemeetup.dk/ Næste gang er i Herlev her på torsdag kl. 19 om aftenen. Her giver vi feedback på 3 deltageres shops og taler løst bagefter. Vi er +10 allerede - og vi har plads til et par stykker til, der er klar på en hyggelig aften! Det har været rigtigt god stemning de første gange, og det er jeg sikker på, der også kommer denne gang. Brug kontaktformularen på siden, hvis du er klar - og så glæder jeg mig til at se dig og lære dig at kende! :-) Vi ses! |
ERFA-gruppe for webshopejere - Ecommercemeetup - kom til Herlev her torsdag!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)