Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsorat fra firma

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Aug 12
Indlæg ialt: 46
Fra  MFT-Electronics Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Dav,

Jeg skal måske sponsorer en gaming organisation, men vil lige forhøre mig lidt hvordan det foregår. Så jeg vil høre om  der er nogle der ved hvordan det foregår?, og hvordan jeg kan trække det ud af firmaet til en klan?

Mvh

Martin Fjord

Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Aug 12
Fra  MFT-Electronics Skrevet kl. 19:32

Også lige et ekstra spørgsmål. Hvor meget må man sponsorer for? :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47145
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:45

Aner ikke hvad en klan er i den sammenhæng, men for at der skal være fradrag, skal du kunne dokumentere/sandsynliggøre, at du gør det af markedsmæssige årsager - får noget reklame, banner eller bandeplads osv som gør at din virksomhed kommer til at få fortjeneste på det.

Du skal ikke gøre det til noget du selv eller din nære familie er medlem af - det vil betyde nul fradrag, så du skal vælge noget der kan gavne din virksomhed og som du ikke selv personligt samtidigt har glæde af sponsoratet til, sådanne sponsorater giver ikke fradrag

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Aug 12
Fra  MFT-Electronics Skrevet kl. 20:03

Jeg yder it-service og design arbejde, samt salg at computer udstyr. En klan er ligesom et hold/organisation. Holdet får sponsoreret T-shirts, og de har en hjemmeside. Det er relevant fra min side, da jeg får mit logo både på deres t-shirts og hjemmeside, og når de deltager til lan-party's (et stor træf for computerspillere) kommer mit navn kommer frem, da de er forholdsvis gode og folk ser dem spille. Her er et eks. på et lan hvor folk ser dem spille (det er dog ikke dette hold jeg måske vil sponsorere men lignende) http://billedeupload.dk/images/oGbjQ.jpg  Til gaming er computeren jo hovedpunktet, så ved at de gode spillere sidder med mit mærke, vil det kommer frem som at man bliver god hvis man bruger dette. 

Mvh

Martinfjord

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)