Hvor skal jeg poste gode vel skrevne artikler, om alternative behandlinger, personlig pleje produkter m.m så de også bliver læst, og giver god backlink værdi ? |
Jeg tror du griber det lidt forkert an. Det lyder som om, at du bare leder efter et par steder, hvor du kan smide din artikler op? Det vil normalt blive et bare artikeldatabaser, men det er begrænset, hvad du får af værdi og især besøgende fra disse sider.
I stedet for at skrive en artikel og lede efter et sted at uploade den, ville jeg vende den om og spørge mig selv: "Hvilke sider omhandler det samme som min og, hvad kan jeg tilføje af værdi til den side, så de vil lade mig udgive et gæsteindlæg?"
Led efter gode og aktive hjemmesider der er relevante i forhold til dit emne.
Læs nogle af deres artikler og find "det de mangler" af indhold. Det kan være de mangler en artikel om "korrekt pleje af tørre hænder".
Kontakt så ejeren af siden og forklar, at du gerne vil skrive en kanon god artikel om "korrekt pleje af tørre hænder". Fortæl lidt om din baggrund, så han ved, du har lidt viden om det, og spørg om han kunne være interesseret i sådan en artikel?
Hvis han er frisk, så skriv det bedste indlæg du nogensinde har skrevet og send det til ham. Sørg for også at linke ud til andre sider end din egen i artiklen og link kun til relevant indhold.
Hvis du ikke kun vil have link, men også en stor mængde trafik, skal du selvfølgelig gå efter de lidt større sider. Måske har du en god vinkel på en historie, der kunne være interessant for et nyheds medie?
I det tilfælde skal du finde journalister der skriver om dit emne, fra de nyhedsider du ønsker trafik fra. Så sender du ham/hende en MEGET kort mail, hvor du hurtigt nævner det interessante i din historie. Du skriver til sidst at, hvis han/hun er interesseret i hele historien kan han/hun kontakte dig på mail/telefon.
Det kunne være en mail alla dette:
"Hej xxxx
Jeg er psykolog studerende på xxx og jeg kan på baggrund af en ny undersøgelse konstatere, at der er en meget stor sammenhæng mellem tørre hænder og skilsmisser.
Kunne du have interesse i at høre nærmere om dette, skal du være velkommen til at kontakte mig på telefon: xxxxxxxx eller mail: xxx@xxx.dk
De bedste hilsner
xxxx"
Sig til, hvis du har brug for yderligere hjælp :)