Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

selvstændig i bilbranchen?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 12
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj folkens,

Jeg elsker biler og har det som min største hobby, men næstbedste hobby er at købe og sælge. Så tænker jeg selvfølgelig, hvorfor ikke kombinere tingene? Så har søgt nogen jobs som bilsælger men selvom jeg har været en af topkandidaterne hver gang har jeg desværre ikke haft held. Mit største ønske kunne sagtens være at blive bilhandler, men det kræver nok et for stort kapital til jeg kan starte det, desuden er jeg lidt utryg med hensyn til fortjeneste når der skal gives garanti og vil helst ikke have et værksted ind over, hvilket jeg synes de fleste har, da der klart er lettest. Jeg er tidligere uddannet speditør og shippingassistent. Har i andre ideer til evt tiltag som mangler eller kunne forbedres i bilbranchen? Søger egentlig bare nogen friske bud på alternative ideer i branchen :-) jeg har omkring 100-200K at kaste i projektet

Tilmeldt 7. Aug 12
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 08:58

Ingen friske forslag? Jeg overvejer lidt bilrådgiver/konsulent hvor jeg kan hjælpe kunderne med at finde og handle den helt rigtige bil for dem. Umiddelbart kan jeg kun finde et par stykker som gør det selvstændigt men de har begge baggrund som bilforhandlere, jeg kører det Barr som privathobby, dog har jeg god profit på det og en kæmpe viden om bilmarkedet, tror I der er marked for en personlig bilshopper?

Fra København
Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 45
Fra  Promodesigns.dk Skrevet kl. 10:38

Jeg har faktisk en god ide på lige det her jeg har gået med den sidste uges tid :).. Du skal være velkommen til at ringe eller skrive på 20 51 41 07

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)