Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg gøre nu?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen! 

Jeg er igang med at lave en virksomhedinternettet hvor jeg sælger champagne, vin og spiritus. 

Mit problem er jeg ved ikke hvor jeg kan købe ind til indkøbs pris? Jeg har 100 tusinde som jeg gerne vil invistere i hurtigst muligt. 

Har i nogen forslag til hvordan jeg kan komme igang? Der må jo være nogen der er intreseret i 100k 

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 16:07

Har du kontaktet Dagrofa eller Metro? De har vist det bredeste udvalg af hvad du efterlyser. Alternativt må du igang med at gennemgå de forskellige vingrosister og se hvem der også har champagne og spiritus i kataloget...

Jeg bliver dog altid lidt nervøs når nogen vil starte en forretning i et markede hvor de ikke selv kan finde frem til hvordan de får fat i deres varer. Kender du markedet på forhånd? Ved du hvilke mærker der sælger godt? Kender du avancerne? Ellers er det måske det du skal starte med at undersøge også derfra regne ud om der er grundlag for en forretning. Det er jo umiddelbart en ide der er afprøvet flere gange og hvor der endnu ikke er kommet en national spiller, så hvis du har den rette vinkel, de rette kontakter, den rette viden og den rigtige ide kan du blive den første. Alternativt kan du blive endnu en i rækken der forsøger sig og båler en masse penge af i forsøget.

God vind, og håber da det bliver en succes.

Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 52
Fra  Psoriasis behandling der virker Skrevet kl. 14:15

Jeg ville nok også gå lidt langsommere frem end du selv giver udtryk for, det er jo fødevarer som ikke holder evigt. Man behøver jo ikke investerer i det hele på en gang.

Lider du af Psoriasis? Så brug en mild shampoo som effektiv psoriasis behandling

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)